آفتاب
مدیرکل راهداری مازندران در گفتگو با مهر:

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران جریان دارد

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران جریان دارد

ساری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی استان با وجود بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آفرین محمدزاده ظهر جمعه در گفتگو با مهر گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک و تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان به‌صورت عادی و روان است و از نظر جوی نیز مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد.

وی با اشاره به بارش برف طی دو نوبت از چهارشنبه تا شب گذشته در محورهای کوهستانی مازندران افزود: با توجه به کاهش دما و شرایط جوی در سطح تمامی محورهای استان، این اداره کل با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات و نیروهای راهداری خود به عملیات راهداری زمستانی مشغول بوده است و خوشبختانه همه محورهای مواصلاتی با تلاش راهداران باز بوده است.

وی در خصوص اعزام اکیپ های راهداری نیز اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۰۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطرنشان کرد: مردم  الزاما باید با توجه به شرایط جوی و آگاهی کامل از اطلاع رسانی هواشناسی مبادرت به تردد از این محور کنند و تجهیزات زنجیر چرخ و گرمایشی و خوراکی نیز به همراه خود داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و تصریح کرد: هموطنان عزیز می توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محورها اطلاع حاصل کنند.

وی با اشاره به حضور راهداران در جاده های برفی و گردنه های کوهستانی و تلاش شبانه روزی راهداران گفت: راهداران سفیر آرامش جاده ها هستند و در ذهن خود چیزی به جز خدمت به همنوع و رفاه و آسایش آن نمی اندشید و با همه وجود و بی منت در تلاشند تا سفر آرام و ایمنی در انتظار هموطنان عزیزمان باشد.

محمدزاده در خاتمه ضمن اعلام برقراری تردد در تمامی محورهای اصلی استان خاطر نشان ساخت: تمامی گردنه ها و محورهای شریانی و اصلی استان تحت پوشش دوربین های نظارت تصویری این اداره کل هستند.

کد N1571993

وبگردی