آفتاب
**

839 میلیارد تومان از مصوبه سفر رییس جمهوری به کرمانشاه پرداخت می شود

839 میلیارد تومان از مصوبه سفر رییس جمهوری به کرمانشاه پرداخت می شود

کرمانشاه- ایرنا- مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون 839 میلیارد تومان از کل رقم مصوب سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه ( 999 میلیارد تومان) پرداخت شده یا تا پایان آذر پرداخت خواهد شد.

علی اکبر حاج محمدی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این مقدار از محل های اسناد خزانه، اوراق مشارکت، صندوق توسعه ملی و آبهای مرزی و تبصره 36 پرداخت شده یا می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه پس از تصویب اختصاص 999 میلیارد تومان اعتبار به این استان مقرر شد، 638 میلیارد تومان آن در سال 95 و 361 میلیارد تومان نیز در سال 96 پرداخت شود.
حاج محمدی افزود: تخصیص اعتبار 839 میلیارد تومانی در سال جاری به معنای آن است که دولت به بیش از 100 درصد تعهدات امسال خود درقبال کرمانشاه عمل کرده و به 132 درصد رسیده است.
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: با این مقدار اعتبار، دولت تاکنون به 71 درصد کل تعهدات خود عمل کرده است.
وی همچنین از اضافه شدن 177 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اجرای 6 پروژه کلان در استان خبر داد و گفت: با این مبلغ رقم مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه به یک هزار و 176 تومان افزایش پیدا کرد.
حاج محمدی در پایان از مدیران استانی خواست تا با توجه به اختصاص اعتبار مورد نیاز، اجرای پروژه های خود را به صورت جدی پیگیری کنند تا در زمان مقرر به بهره برداری برسد.
7458-8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی** انتشار دهنده: فرشته دریس
کد N1571950

وبگردی