آفتاب
معاون درمان تامین اجتناعی خبر داد:

خرید خدمات درمانی از ۴۵ هزار مرکز توسط سازمان تامین اجتماعی

خرید خدمات درمانی از ۴۵ هزار مرکز توسط سازمان تامین اجتماعی

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از٤٥هزار مرکز درمانی در کشور خدمات درمانی را خریداری می کند، گفت: ایجاد بیمارستان های مدرن از برنامه های سازمان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در دیدار هیات بزرگ تجاری کشور سوئد با مدیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه معمولاً در دنیا سازمان های بیمه گر مستقیماً تولید خدمات درمانی را انجام نمی دهند، گفت: اما در ایران بر اساس قانون، سازمان تامین اجتماعی به ارائه مستقیم خدمات درمانی می پردازد.

محمدعلی همتی افزود: بر اساس این قانون، سازمان تامین اجتماعی از طریق ٨٠بیمارستان و ٢٧٥ مرکز درمانی ملکی خدمات ارائه می کند.

وی با اشاره به روش دوم ارائه خدمات درمانی در سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان از ٤٥هزار مرکز درمانی در کشور خدمات درمانی را خریداری می کند.

همتی با بیان اینکه در بخش مراکز درمانی ملکی نیاز به توسعه و بازسازی داریم، اظهار داشت: ساخت مرکز درمانی مجهز در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها از برنامه های این سازمان است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان برای ایجاد بیمارستان های مدرن در شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد و جنوب تهران در حال طراحی و برنامه ریزی است.

وی با بیان اینکه ایران نیاز به تکنولوژی های جدید بیمارستانی دارد، گفت: اما در بخش نیروی انسانی، دارای پزشکان متخصص و مجربی است.

همتی افزود: در حال حاضر تمامی اعمال جراحی پیشرفته و پیوندها در کشور ایران انجام می شود و نیازی به اعزام بیماران به خارج کشور نیست.

وی علاوه بر ساخت بیمارستان های جدید، انتقال و استقرار فناوری های جدید پزشکی، تبادل دانش تخصصی مدیریت بیمارستانی، بهره مندی از دستورالعمل های بین المللی حاکمیت بالینی و انتقال تجارب جهانی را از زمینه های مورد علاقه همکاری سازمان تامین اجتماعی با شرکت های معتبر خارجی عنوان کرد و گفت: این سازمان در مجموع از روش هایی که به بهبود کارایی و مدیریت مراکز درمانی بینجامد استقبال می کند.

کد N1571864

وبگردی