آفتاب
هفته دوازدهم لیگ برتر؛

گربه سیاه در گرفتن دومین صدرنشینی/برانکو معمای پرسپولیس را حل کرد

گربه سیاه در گرفتن دومین صدرنشینی/برانکو معمای پرسپولیس را حل کرد

تیم بی ادعای پدیده بعد از متوقف کردن تراکتورسای در تبریز و به زیر کشیدن این تیم از صدر جدول، حالا در اندیشه بزرگی کردن مقابل دیگر تیم قرمزپوش و صدر جدولی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم سخت کوش پدیده مشهد که به گربه سیاه بزرگان شهرت یافته، هفته مقابل تیم سرخ پوش تبریزی خوش درخشید و این تیم را از صدر جدول به زیر کشید و این هفته باید مقابل صدرنشین جدید که سرخ پوشان تهران است در دیار خودش به میدان برود.

تیم های پرسپولیس و پدیده در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۱۰ روز جمعه در مشهد به دیدار هم می‌روند.

* گربه سیاه بزرگان
گرچه شاگردان رضا مهاجری در میانه رو به پایین جدول هستند، اما این تیم در دو سال و اندی که از حضورش در لیگ برتر می گذرد ثابت کرده همیشه مقابل تیم های بزرگ حرف هایی برای گفتن داشته است.

* خط دفاع افسانه‌ای
تیم برانکو، صدرنشین فعلی لیگ برتر قطعا نقطه برتری اش در خط دفاعی اش است. این تیم در طول ۱۲ بازی خود در لیگ برتر تنها ۳ گل خورده و این آمار می تواند یک آمار افسانه ای برای شاگردان برانکو قلمداد شود.

* معمای حل شده پرسپولیس
شاید اصلی ترین دغدغه برانکو، جای دادن همزمان رامین رضاییان و حسین ماهینی در ترکیب سرخ پوشان، با شرط بر هم نخوردن ساختار دفاعی سرخ پوشان بود. به نظر می رسد برانکو با یک جابجایی مختصر این معما را حل کرد. بازی گرفتن از رامین رضاییان در هافبک راست به جای احمدزاده اتفاقی است که مشکل برانکو را حل خواهد کرد تا یکی از بهترین گل سازان پرسپولیس در حالی در ترکیب اصلی سرخ پوشان قرار گیرد که قرار نباشد جای بازیکنان مصدوم و محروم را پر کند.

* لشگر پرسپولیسی های سابق
شاید پدیده تیمی در لیگ برتر باشد که بیشترین پرسپولیسی های سابق را در خود جای داده. حضور ۵ بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب ثابت پدیده و انگیزه های بالای آنها می تواند از عوامل تعیین کننده در این بازی مهم باشد.  رضا حقیقی، شهاب گردان، میلاد کمندانی، مهرداد کفشگری و یونس شاکری ۵ بازیکن پدیده هستند که سابقه حضور در جمع سرخ پوشان را دارند و قطعا بی تمایل نیستند تا توانایی های خود را در این بازی به رخ برانکو بکشند.

کد N1571786

وبگردی