آفتاب
رییس سازمان تربیت بدنی آجا:

توجه ویژه به ورزش جانبازان از اهم برنامه های تربیت بدنی ارتش است

توجه ویژه به ورزش جانبازان از اهم برنامه های تربیت بدنی ارتش است

انزلی- ایرنا - رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه به رشته های ورزشی ویژه جانبازان را از مهمترین برنامه ها و اولویت های این سازمان برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم 'جمشید فولادی' عصر پنجشنبه درحاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان آجا در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وجود ورزشکاران جانباز در ارتش جمهوری اسلامی و خصوصا نیروی زمینی، درمناسبت های مختلف برنامه های ورزشی متنوعی برای این عزیزان در دستور کار سازمان تربیت بدنی آجا قرار می گیرد.
وی با اشاره به افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین جانبازان و خانواده هایشان به عنوان هدف اصلی از برگزاری مسابقات ویژه آنان افزود: برگزاری این گونه مسابقات علاوه بر ایجاد روحیه نشاط در جانبازان در افزایش سطح توانمندی آنان و همچنین وضعیت حضورشان درجمع خانواده تاثیرگزار است.
امیر فولادی با اشاره به حضور پرسنل وظیفه و کادر آجا در 39رشته ورزشی به صورت مصوب و در قالب هیات تصریح کرد: وظیفه اصلی سازمان تربیت بدنی ارتش ارتقاء سطح آمادگی و جسمانی کارکنان ارتش و افزایش توان رزمی آنها در راستای سیاست‌های کلی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به برنامه های تربیت بدنی ارتش در راستای افزایش حضور پرسنل در تمام سطوح ورزش همگانی و حرفه ای گفت: هدف نهایی این سازمان حضور ورزشکاران حرفه ای آجا در مسابقات ارتش های جهان (سیزم) برای دستیابی به عناوین قهرمانی و افتخار آفرینی در میادین ورزشی برای جمهوری اسلامی است.
رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران به قهرمانی تیم والیبال آجا در مسابقات جهانی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه تیم کشتی آجا نتوانست در برابر رقیبان خود نتایج قابل قبولی کسب کرده و به مقام چهارمی رقابت ها رضایت داد.
امیر فولادی یادآورشد : اردوی آمادگی تیم جودوی آجا برای حضور مقتدرانه در مسابقات جهانی درحال برگزاری است.
وی در پاسخ به مشکلات مالی باشگاه های ورزشی زیرمجموعه آجا گفت: مشکلات مالی فقط معطوف به باشگاه های ارتش نبوده و پرداخت مطالبات و هزینه ها نیازمند تامین و تخصیص اعتبارات مالی است اما سازمان تربیت بدنی ارتش در حد توان، نسبت به رفع مشکلات و مسائل مالی اقدام می کند.
امیر فولادی یادآور شد:سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمامی ورزشکاران کادر و وظیفه درقالب حضور درتیم های مختلف درراستای توسعه ورزش استفاده می کند .
به گزارش خبرنگار ایرنا دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان آجا در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بندر انزلی برگزار شد و تیم های اصفهان، نزاجا و ناوگان شمال به ترتیب توانستند مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کنند.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و فرماندهی ناوگان شمال درمنطقه چهارم دریایی ، در این شهرساحلی مستقر است.
شبک**7471/6070**1392
خبرنگار:رضا اکبری**تنظیم کننده: نصراله ابراهیمی**انتشار دهنده: ابوالفضل بابایی
کد N1571750

وبگردی