آفتاب
لیگ برتر فوتبال/

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: روز سختی مقابل پدیده خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: روز سختی مقابل پدیده خواهیم داشت

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم پدیده یکی از منسجم ترین تیم های لیگ است و بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد و ما بدون شک روز سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت.

برانکو ایوانکوویچ روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم پدیده مشهد افزود: عملکرد پدیده در مقابل تیم تراکتورسازی نشان داد که این تیم می تواند برای هر حریفی دردسر ساز باشد.
وی با بیان اینکه تیم پرسپولیس از یک سال و نیم پیش شکستی در کارنامه خود ندارد بیان کرد: به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری خود هستیم اما این را نیز می دانیم که در بهترین شرایط تیم پدیده، به مصاف آن می رویم.
وی گفت: در بازی فردا علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد احمد زاده و پل یانسکی را در اختیار نداریم که این مصدومیت ها شرایط ما را در مقابل تیم آماده پدیده بیش از پیش مشکل می کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: صدرنشینی هیجان دارد و امیدواریم اعتماد به نفس بازیکنانم به حدی باشد که هیجانشان به استرس تبدیل نشود.
وی اظهار کرد: بازیکنان ما ثابت کردند که عشق پرسپولیس هستند و از هم اکنون آماده قهرمانی می باشند.

* فردا با یکی از بهترین تیم های آسیا دیدار می کنیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده نیز در این نشست گفت: چند هفته ای است که نتایج قابل قبولی گرفته ایم و می خواهیم با یک بازی تمام هجومی از اعتبار خود دفاع کنیم.
محمدرضا مهاجری افزود: برانکو، مربی بزرگی است و به خوبی حریفان را آنالیز می کند و می داند که چگونه بازیکنان خود را در زمین مدیریت کند.
وی ادامه داد: می دانیم بازی سختی پیش رو داریم اما توانایی تیم ما هم کم نیست و نشان داده است که برایش غیرممکنی وجود ندارد.
وی اظهار کرد: فردا در هوای سرد مشهد با یکی از بهترین تیم های آسیا بازی داریم ولی ایمان داریم با کمی تمرکز می توانیم پیروز این رقابت حساس باشیم.
مهاجری گفت: پرسپولیس با 3 گل خورده در 12 بازی آمار خیره کننده ای از خود برجای گذاشته است اما خط حمله آنها با تیم ما فرق چندانی ندارد و نشان می دهد که هر دو تیم با یک قدرت نسبی در خط حمله ظاهر شده اند.
وی با اشاره به قرعه نامناسب پدیده در لیگ برتر افزود: تراکتور سازی، پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن حریفان ما در هفته های پایانی لیگ برتر هستند که همگی به نوعی مدعی قهرمانی به شمار می روند اما ما نیز در مقابل آنها دست و پا بسته نخواهیم بود و برای هر تیم برنامه ویژه ای داریم.
دو تیم پدیده و پرسپولیس تهران از ساعت 14 فردا (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم خواهند رفت.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1571673

وبگردی