آفتاب
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

تحول در روزنامه قدس قابل لمس است

تحول در روزنامه قدس قابل لمس است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تحول در روزنامه قدس قابل لمس است، زیرا روزنامه قدس جزء روزنامه‌های ارزشی محسوب می شود و از یک جریان ژورنالیستی به یک رسانه ارزشی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی صبح پنجشنبه در جمع مدیران و معاونان موسسه فرهنگی قدس با بیان اینکه در تمام دورانی که حضور داشتم این دومین بار است که توفیق دیدار عزیزان خود را در روزنامه قدس دارم، اظهار کرد: به لطف خدا تحول در روزنامه قدس برای ما قابل لمس است، زیرا روزنامه قدس جزء روزنامه‌های ارزشی محسوب می شود و از یک جریان ژورنالیستی به یک رسانه ارزشی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: جامعه ما دو سر دارد. یک عده کسانی هستند که دارای جریان ارزشی و متدین اند و  پایبند به نظام و انقلاب هستند و یک جریان هم برعکس این جریان است که اگر این جریانات را بررسی کنیم متوجه می شویم جریان متدینین بسیار قوی‌تر از جریان اپوزیسیون است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به حضور جریان وسطی با عنوان جریان خاکستری در این میان افزود: این جریان با شرایط زمانی به یک سمت از دو جریان کشیده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه نیروهای متدین و همراه نظام خیلی بیشتر از دوران ابتدای انقلاب است، عنوان کرد: اوایل انقلاب نیروی جان برکف پای نظام به مراتب کمتر از امروز بود بر اساس همین تناسب جریان اپوزیسیون هم به قدرت قبل که با اسلحه وارد عرصه می‌شد، دیگر وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر مرحوم آیت الله طبسی روزنامه قدس باید ارگان امام رضا(ع) باشد، لذا ما باید ببینیم در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی خط امام رضا(ع) چه بوده و دقیقاً همین را دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اقدامات ناخوشایند استکبار در جهان امروزی ابراز کرد: اکنون استکبار تنها با فتنه و تزویر می‌تواند با ما مقابله کند همانند زمانی که حضرت رضا(ع) با دشمنان خود درگیر بودند.

وی ادامه داد: بنابراین  شما باید ارگان سیاسی امام رضا(ع) باشد و سیره سیاسی ایشان را در حرکات سیاسی خود محور قرار دهید.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه محور سیره سیاسی امام رضا(ع)، ولایت حاکم بود، تصریح کرد:در حال حاضر نیز محور ولایت حاکم، رهبری است و شما باید رسانه رهبری باشید.

کد N1571319

وبگردی