آفتاب

سه سانحه رانندگی در جاده مخصوص کرج یک کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت

سه سانحه رانندگی در جاده مخصوص کرج یک کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: وقوع 3 سانحه رانندگی که بامداد امروز در جاده مخصوص کرج روی داد، منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت 4 نفر دیگر شد.

به گزارش ایرنا، یکی از این سه حادثه پس از آن رخ داد که پلیس مسیر را برای بررسی سانحه و امدادرسانی به مصدومان مسدود کرد که یکدستگاه کامیون با 12 دستگاه خودرو متوقف شده در جاده برخورد کرد.
سیدجلال ملکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 4:26 دقیقه بامداد امروز وقوع یک فقره سانحه رانندگی در مسیر غرب به شرق(کیلومتر 10) جاده مخصوص کرج به سامانه ارتباطی آتش نشانی تهران اعلام و ماموران این سازمان برای امدادرسانی به مصدومان حادثه به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: دراین سانحه یک دستگاه کامیونت پس از برخورد با دو دستگاه خودرو از مسیر منحرف و با 3 کارگر شهرداری مشغول بکار در حاشیه جاده نیز برخورد می کند.
ملکی افزود: این سانحه منجر به مصدومیت راننده 45 ساله کامیونت و 3 کارگر شهرداری می شود که مصدومان از طریق عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد که درهمین ارتباط پلیس راهور به منظور رسیدگی به این سانحه و امدادرسانی به مصدومان، مسیر را مسدود کرده بود که یکدستگاه کامیون با 12 دستگاه خودرو متوقف شده در جاده برخورد می کند.
به گفته وی، خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی درپی نداشته است.
ملکی همچنین از وقوع یک فقره سانحه رانندگی دیگر در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: دراین حادثه که ساعت 2:20 دقیقه بامداد امروز روی داد، یک نفر جان خود را از دست داد.
به گفته وی، دراین سانحه یکدستگاه تریلر ترانزیت حامل مواد اولیه تولید پلاستیک واژگون می شود که راننده تریلر(تبعه خارجی) بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
ملکی افزود: راننده این خودرو در داخل اتاقک تریلر محبوس شده بود که با تلاش نیروهای آتش نشان از داخل اتاقک خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.
خبرنگار: سیدجواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام 7243// 1625
کد N1571295

وبگردی