آفتاب

همکاری ایران و ایتالیا برای ساخت کشتی‌های بزرگ

همکاری ایران و ایتالیا برای ساخت کشتی‌های بزرگ

استقبال سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه روابط و همکاری با ایدرو رو به افزایش است. به گزارش ایدرو نیوز،‌ رئیس هیات عامل سازمان گسترش و ...

دنیای اقتصاد:استقبال سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه روابط و همکاری با ایدرو رو به افزایش است. به گزارش ایدرو نیوز،‌ رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در دیدار با مدیران ارشد شرکت فین کانتیری از ایتالیا ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های دوجانبه با ایتالیا اعلام کرد: سازمان گسترش آماده همکاری با شرکت‌های خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی بوده و تاکنون اقبال سرمایه‌گذاران خارجی برای ایجاد شراکت‌های دوجانبه با طرف‌های ایرانی، مناسب و رو به رشد بوده است.

منصور معظمی با تشریح مزایای همکاری طرف‌های خارجی با ایدرو به‌عنوان یک سازمان خوش‌نام و صاحب برند در حوزه صنعتی‌ افزود: اتکا به توان داخلی و همچنین صدور بخشی از کالاهای تولیدی جزو سیاست‌های اصلی سازمان گسترش برای تعامل و همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی است. همچنین در این دیدار مارچلو سورنتینو مدیر عامل شرکت فین کانتیری ایتالیا اعلام کرد: ایجاد یک شرکت مشترک بین ایدرو و شرکت فین کانتیری ایتالیا به منظور تولید و ساخت کشتی‌های بزرگ از اهداف این همکاری دوطرفه است.

کد N1571141

وبگردی