آفتاب

مایلی کهن: مقصر شکست برابر خونه به خونه هستم

مایلی کهن: مقصر شکست برابر خونه به خونه هستم

ساری - ایرنا - سرمربی تیم ملوان انزلی پس از شکست تیمش برابر خونه به خونه و از دست دادن صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، این شکست را به گردن گرفت و گفت: مقصر شکست برابر خونه به خونه خودم هستم .

محمد مایلی کهن شامگاه چهارشنبه پس از پایان دیدار تیمش با خونه به خونه در ورزشگاه هفت تیر بابل در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از قبل هم پیش بینی بازی سختی را برای ملوان در برابر خونه به خونه در بابل داشتیم و در روزی که می توانستیم بهتر از تیم میزبان باشیم، بازی را واگذار کردیم.
وی ادامه داد: ما سفر 9 ساعته ای با اتوبوس از انزلی به بابل داشتیم و به طبع بازیکنان تیم ملوان خسته شده بودند و این خستگی در بازی آنها نیز کاملا دیده می شد.
سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه مقصر خودش بود و بازیکنانش تلاششان را در این بازی انجام دادند، گفت: درحالی که می توانستیم دوشنبه به بابل بیائیم و با یک روز استراحت، بدون خستگی به دیدار حریف می رفتیم، ولی من گفتم که نیازی نیست و سه شنبه حرکت می کنیم که متاسفانه این اشتباه از من بود و آن را می پذیرم.
مایلی کهن افزود: از نتیجه بازی که راضی نیستم ، برای این که تیم ما این بازی را به خونه به خونه باخته، اما به بازیکنانم بابت تلاشی که داشتند، خسته نباشید می گویم.
وی همچنین از بازیکنان و کادر فنی تیم خونه به خونه بابت پیروزی برابر تیم ملوان تبریک گفت.
** امیدوارانه لیگ را ادامه می دهیم
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه هنوز لیگ ادامه دارد و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیمش است، گفت: تیم ما اکنون در وضعیت خوبی در جدول برخوردار است ، تیم دوم جدول هستیم و امیدوارانه بازی های باقیمانده لیگ دسته یک را ادامه خواهیم داد.
وی همچنین در خصوص عملکرد بازیکنانی نظیر مازیار زارع و پژمان نوری که فصل گذشته با ملوان بودند و در این فصل با پیراهن خونه به خونه برابر تیم سابقشان قرار گرفتند، گفت: پژمان نوری، مازیارزارع و سیدجلال رافخایی بازیکنان خوب وبزرگی هستند که همه به ملوان خدمت کردند و هم ملوان به آنها خدمت زیادی کرد.
وی اضافه کرد: هیچ اختلافی میان من با این بازیکنان در فصل گذشته نبوده و من زمانی که به تیم ملوان آمدم، این بازیکنان در تیم های دیگری بازی می کردند.
** داوران ما جلوتر از فوتبال ایران هستند
سرمربی تیم ملوان انزلی همچنین درخصوص داوری بازی با خونه به خونه گفت: من بعد بازی به سمت آقای حاجی بابایی داور مسابقه رفتم وبه او سلام و خسته نباشید گفتم.
مایلی کهن افزود: به داور مسابقه همچنین گفتم که من فوتبال کشورهای مختلف دنیا را دنبال می کنم و فکر نمی کنم و ندیدم که داوری در دقایق 2 تا 5 مسابقه به بازیکنان اخطاری نشان دهد که این موضوع برای من جای سئوال و حداقل گلایه بود.
وی یادآورشد: به نظرم داوران ما در سال های اخیر نشان دادند که خیلی جلوتر از فوتبال کشور هستند.
تیم فوتبال ملوان انزلی درچارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در بابل برابر میزبان خود تیم خونه به خونه مازندران با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و با 29 امتیاز از صدرجدول به رده دوم سقوط کردند.
خبرنگار: مهدی غلامی** انتشار دهنده: عبدالله غفاری
7327/1654*شبس*1613
کد N1571004

وبگردی