آفتاب

خطیبی: دست های پشت پرده مانع نتیجه گیری ماشین سازی است

خطیبی: دست های پشت پرده مانع نتیجه گیری ماشین سازی است

تبریز- ایرنا - مربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه امیدوارم سه امتیاز بازی فردا مقابل ذوب آهن را بدست آوریم، گفت: اما دست های پشت پرده مانع نتیجه گیری تیم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خطیبی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن اصفهان افزود: با تمرین های سختی که انجام داده یم، امیدوارم سه امتیاز شیرین و حساس برای تیم ماشین سازی را در بازی فردا بدست آوریم.
خطیبی با اشاره به استعفای رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تشریح کرد: من و بازیکنان تیم از این تصمیم رسول و هیئت مدیره باشگاه ناراحت شدیم؛ این ناراحتی به خاطر برادری من و رسول نیست او به عنوان یک بازیکن فوتبال دوست که سالها در این امر زحمت کشیده است.
وی ادامه داد: رسول در اوایل فصل به خاطر همشهری بودن، پیشنهاد هایی را که مبلغ قراردادشان دو سه برابر قرارداد باشگاه ماشین سازی بود، رد کرد و با عشق و علاقه تیم ماشین سازی را بست.
وی خاطرنشان کرد: امیدوار بودم هیئت مدیره با مخالفت خود مانع این کار شود، ولی همان طور که می دانید دست هایی پشت پرده بودند و هستند که نمی خواهند تیم به نتیجه مطلوب برسد.
مربی تیم ماشین سازی با تشکر از شهردار تبریز گفت: صادق نجفی با حمایت های بی دریغ خود تیم را تا به حال پشتیبانی کرده و با رد استعفای مدیرعامل و قائم مقام باشگاه باعث اتحاد در تیم شده است.
خطیبی افزود: آۀدرانیک تیموریان به دلیل سرماخوردگی و کاها به دلیل محرومیت در بازی فردا نیستند.
وی گفت: وضعیت تیم از لحاظ نتیجه گیری خوب نیست، ولی پتانسیل خوبی داریم و باید در نیم فصل نقاط ضعف تیم را تقویت کنیم که برای این کار به حمایت هواداران نیاز داریم.
خطیبی با اشاره به هدف اصلی تیم مبنی بر پیروزی مقابل ذوب آهن در مقطع حساس کنونی افزود:من به فکر سرمربیگری تیم نیستم و فقط به برد ماشین سازی امید بسته ام.
دیدار تیم ماشین سازی 6 امتیازی با ذوب آهن 18 امتیازی از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فردا پنجشنبه ساعت 14 در زمین اختصاصی تراکتور سازی انجام می گیرد.
انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
518
کد N1570969

وبگردی