آفتاب

دست نشان:غیبت برخی بازیکنان، کار را برابر سایپا با مشکل مواجه می کند/فرکی به نشست خبری نرسید

دست نشان:غیبت برخی بازیکنان، کار را برابر سایپا با مشکل مواجه می کند/فرکی به نشست خبری نرسید

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:برابر سایپا چند بازیکن محروم و مصدوم داریم که این مشکل، کار را در این رقابت سخت می کند.

به گزارش ایرنا نادر دست نشان عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های نفت آبادان و سایپا تهران افزود: بازی سختی برابر سایپا داریم ولی همه تلاش و هدف ما کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است.
وی اظهار داشت: شاید در این دیدار، رضا نورزی را با حکم کمیته انضباطی در اختیار نداشته باشیم اما باشگاه قول داده این مشکل را پیش از بازی برطرف کند.
سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه نوروزی چند سال پیش با باشگاه سایپا قرارداد داشته که بنا به مشکلاتی این قرارداد فسخ شد و یک میلیارد ریال بدهکار باشگاه سایپا است، افزود: این باشگاه پس از مدت ها و قبل از بازی تیمشان برابر صنعت نفت به کمیته انضباطی شکایت کردند.
دست نشان تصریح کرد: امیر ذلیکانی و رضا جبیره در بازی قبلی برابر سیاه جامگان مصدوم شدند که احتمال بازی کردنشان مشخص نیست.
وی نبود بازیکنان اصلی در این بازی را عامل سختی کار رد این بازی عنوان کرد و افزود:همه تلاشمان پیروزی و کسب سه امتیاز خانگی است.
دست نشان اظهار داشت:نگران نیستیم هر چند سایپا تیم خطرناکی است که با هافبک با تجربه ای همچون ابراهیم صادقی ساختار خیلی خوبی دارند.
سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد:اگرچه در جدول شرایط خوبی داریم و با تیم های بالای جدول اختلاف امتیازی زیادی نداری، با ادامه روند پیروزی های خود به جایگاه خوبی دست می یابیم.

*** سرمربی تیم فوتبال سایپا به نشست خبری نرسید
حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران به نشست خبری پیش از بازی تیم های نفت آبادان و سایپا نرسید.
فرکی که قرار بود عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد شرکت کند در این نشست شرکت نکرد.
تاخیر در پرواز تهران به آبادان علت حضور نیافتن حسین فرکی در این نشست خبری عنوان شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا پنجشنبه هجدهم آذرماه از هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سایپا تهران است.
7104/6125 / 1200 خبرنگار:مسعود گادار ** انتشار: علی شریفی
کد N1570962

وبگردی