آفتاب

زاکانی: مشکلات جامعه با مدیریت جهادی رفع می شود

زاکانی: مشکلات جامعه با مدیریت جهادی رفع می شود

رشت - ایرنا - مسؤول دبیرخانه مجامع بسیج کشور با بیان اینکه مشکلات با مدیریت جهادی رفع می شود، گفت: این مدیریت جهادی، در اردوهای بسیج دانشجویی با عنوان اردوهای جهادی مشاهده می شود که با خیر و برکت همراه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زاکانی عصر چهارشنبه در همایش شکوه هجرت با عنوان جوان مومن انقلابی و نقش جوان مومن انقلابی در مدیریت جهادی در تالار حکمت دانشگاه گیلان افزود: دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی در راستای عدالت، ایجاد فضای مناسب برای خدمتگزاری به مردم، رسیدگی به فرودستان و فقرا در جامعه تلاش و فعالیت می کنند.
وی اظهار داشت: علاوه بر این، اردوهای جهادی تجربه ای است که مبتنی بر این تجربه ، ظرفیت های داخل کشور جبران کننده مشکلات است ، تجربه ای که رشد یافته آلام مشکلات امروز پیکره کشور خواهد شد.
زاکانی با بیان این که دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی ابتدا خودسازی می کنند، اظهار کرد: شما دانشجویان در اردوهای جهادی، اگر توانستید خودسازی کنید و رشد یابید ، هیچ دسیسه و توفانی قادر به جابجایی شما نیست.
مسؤول دبیرخانه مجامع بسیج کشور خاطر نشان کرد: نگاه به محرومان و نیازمندان جامعه در اردوهای جهادی، همان نگاه امام راحل و رهبری است.
وی با اشاره به کار ارزشمند و مقدس جوانان در اردوهای جهادی یادآور شد: جوان مومن و انقلابی نقطه آغاز خود را خدمتگزاری گذاشته و این سرمایه کمی نیست.
زاکانی با بیان این که شهدای خالص و فداکار در دوران مقدس الگوهای شما دانشجویان هستند، اظهار کرد: امروز نیز شما در مسیری حرکت می کنید که پر از خیر و برکت است.
وی حضور در میدان نیاز با همه وجود را وظیفه دانست و یادآور شد: بایستی با خودباوری و ایمان عمیق برای خدمت گزاری در جامعه حاضر شد، خصوصیت کار جهادی در اردوهای جهادی نیز ، احیاء فرهنگ خدمتگزاری است.
زاکانی تصریح کرد: امروز انقلاب ما به تحولی بزرگ برای رسیدن به دولت اسلامی و جامعه اسلامی در الگو قرار گرفتن برای جهانیان و تکثیر این الگو نیاز دارد.
وی در ادامه سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: مشکلات در کشور نباید شما را ناامید کند بلکه این مشکلات با سرپنجه شما رفع شدنی است.
وی اظهار داشت: جامعه عدالت محور، جامعه ای است که در آن فقر، فساد و تبعیض نباشد بلکه کمک، عطر فرهنگ انقلابی و بسیج به مشام برسید.
وی تصریح کرد: هدف ما از انقلاب اسلامی نیز همین بود تا عدالت در جامعه استقرار یابد.
در این مراسم جمعی از گروه ها و خدمتگزاران در اردوهای جهادی استان گیلان تجلیل شدند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:علی شریفی
7286 / 1200
کد N1570937

وبگردی