آفتاب

تنوع فرهنگی در عرصه بین المللی فراهم کردن امکان شنیدن صداهای مختلف است

تنوع فرهنگی در عرصه بین المللی فراهم کردن امکان شنیدن صداهای مختلف است

کیش – ایرنا- معاون بین الملل پردیس کیش دانشگاه تهران گفت: تنوع فرهنگی در عرصه بین المللی یعنی فراهم کردن امکان شنیده شدن صداهای مختلف و دیده شدن تصاویر متفاوت در عرصه مشاع جهانی است .

محمد سعیدآبادی روز چهارشنبه در مورد برگزاری دوره مشترک نشانه شناسی و تعاملات بین فرهنگی با دانشگاه پلی تکنیک میلان در پردیس کیش دانشگاه تهران که با حضور یکی از استادان دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا برگزار شد، به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نقش و اهمیت تعاملات بین فرهنگی و تنوع فرهنگی در توسعه ، این تعاملات به صورت وام گیری فرهنگی و تبادلات فرهنگی تجلی می یابد که زیبایی جهان وابسته به احترام به تنوع فرهنگی است.
وی افزود : تنوع فرهنگی در عرصه بین المللی، فراهم کردن امکان شنیده شدن صداهای مختلف و دیده شدن تصاویر متفاوت در عرصه مشاع جهانی است .
سعیدآبادی اهمیت برگزاری این دوره مشترک با دانشگاه پلی تکنیک میلان را در گفت وگوی فرهنگی دانشجویان و استادان در چارچوب همکاری های بین المللی علمی دانست.
این دوره فشرده مشترک به دنبال تفاهم نامه منعقد شده بین پردیس کیش و دانشگاه پلی تکنیک برگزار شد.
این نشست که از 13 آذرماه با شرکت بیش از 50 نفر از دانشجویان در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران آغاز شده است به مدت دو هفته ادامه دارد.
پرفسور سالواتوره زینگاله استاد طراحی و بنیانگذار و مسئول لابراتوار عوامل انسانی بینا رشته ای علوم فنی و انسانی دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا چندی پیش برای برگزاری یک دوره مشترک فشرده 15 روزه معناشناسی به کیش سفر و از پردیس کیش دانشگاه تهران بازدید کرد.
1630*1641/1772 خبرنگار: مریم زبان دان **انتشار دهنده: مجید ملازاده
کد N1570799

وبگردی