آفتاب

وعده مسئولان به کارگزاران بیمه کشاورزی/ کارگزاران می‌گویند؛ مشکلاتمان بیشمار است

وعده مسئولان به کارگزاران بیمه کشاورزی/ کارگزاران می‌گویند؛ مشکلاتمان بیشمار است

در جلسه روز گذشته سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به کارگزاران بیمه کشاورزی وعده داده شد ظرف چند روز آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان برای حل مشکلات آنها برگزار ‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  پس از تجمع روز گذشته کارگزاران بیمه کشاورزی مقابل مجلس، جلسه‌ای با حضور این کارگزاران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد.

در این جلسه به کارگزاران وعده داده شد، ظرف روزهای آینده جلسه‌ای با حضور وزیر  جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی، سایر مسئولان مربوطه و نمایندگان کارگزاران بیمه کشاورزی برگزار خواهد شد و در این جلسه به مطالبات این کارگزاران رسیدگی خواهد شد.

این کارگزاران ضمن بیان این که در رابطه با مساله ما متولی اصلی مشخص نیست می‌گویند: امیدواریم این بار، وعده ها عملی شود و در نهایت تکلیف وضعیت نامشخص ما روشن شود. چرا که ماههاست دستمزد نگرفته‌ایم و با وجود این که خود بیمه‌گزار هستیم و زمین های کشاوزی و دام مردم را بیمه می کنیم، خودمان بیمه نیستیم.

کارگزاران بیمه کشاورزی با بیان این که مهمترین مطالبه ما تامین امنیت شغلی است؛ می گویند: با وجود این که ماهها معوقات مزدی داریم اما از بابت امنیت شغلی خود نگرانیم و به جد خواستاریم که مسئولان وضعیت استخدامی ما را بررسی کنند و تامین امنیت شغلی ما را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است کارگزاران بیمه کشاورزی در ماههای گذشته چندین بار به تهران آمده اند و تجمعات اعتراضی برگزار کرده اند؛ ولی تا کنون نتوانسته اند به مطالبات حداقلی خود دست پیدا کنند.

کد N1570316

وبگردی