آفتاب

پروژه های نیمه تمام شهر تهران با تخصیص بودجه اجرایی شود

پروژه های نیمه تمام شهر تهران با تخصیص بودجه اجرایی شود

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تسریع افتتاح بزرگراه حکیم تاکید کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام با تخصیص بودجه اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، الهه راستگو در سیصد و دهمین جلسه شورا و پس از گزارش دبیر شورایاران منطقه ۲۲ به بازدید میدانی خود از این منطقه و مشکلات شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود مدرسه یکی از مهمترین مشکلات ذکر شده شهروندان در این بازدیدها بوده که لازم است با توجه به اهمیت بحث آموزش به این موضوع توجه ویژه ای شود.

وی از ایجاد میادین میوه و تره بار به عنوان نیاز دیگر منطقه یاد کرد و افزود: برخی از معابر نیز بنا بر بررسی های صورت گرفته فاقد روشنایی لازم بوده که با توجه به احتمال بروز خطر و برخی آسیبهای اجتماعی دیگر نظیر افزایش سرقت و تصادفات لازم است به این امر نیز توجه جدی شود.

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران در پایان به برخی پروژه های نیمه تمام منطقه اشاره کرد و گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام و تسریع در افتتاح و راه اندازی بزرگراه حکیم مطالبه دیگر شهروندان از نمایندگان خود بوده که امیدوارم شهرداری تهران با تخصیص بودجه لازم این خواسته به حق را عملی سازد.

کد N1569311

وبگردی