آفتاب

ابتکار: برنامه ابلاغی اچ اس ایی پارس جنوبی اجرایی می شود

ابتکار: برنامه ابلاغی اچ اس ایی پارس جنوبی اجرایی می شود

بوشهر- ایرنا- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: یکی از اتفاقهای مهم که بطور مستقیم در ارتباط با منطقه پارس جنوبی و عسلویه است، ابلاغ برنامه اچ اس ایی (مدیریت محیط زیست، بهداشت و ایمنی) از طرف وزارت نفت برای این منطقه و اجرایی شدن این برنامه است.

به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار روز سه شنبه در فرودگاه بین المللی بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با نشست ها و پیگیری های انجام شده اجرایی شدن برنامه های محیط زیست برای مدیریت صحیح و ضعیت پسابها، هوا و پسماندهای منطقه مورد تاکید است و برنامه ریزی های خوبی با همکاری بخش های مختلف وزارت نفت و مسئول در این زمینه صورت گرفته و بطور جدی پیگیر این موضوع هستیم.
وی اضافه کرد: سازمان حفاظت محیط زیست براساس رسالت قانونی خود و بویژه دولت تدبیر و امید برنظارت و پایش مستمر محیط زیست، کنترل آلایندگی ها و اجرای برنامه هایی که به بهبود شرایط محیط زیست منتهی می شود، بسیار جدی و پایبند است.
ابتکار گفت: تلاش می شود با مشارکت مردم، قشرهای مختلف، سازمانهای مردم نهاد، دانشگاهیان که سرمایه اجتماعی استان بوشهر در این زمینه هستند، بتوانیم به شرایط بهتری در این بخش دست یابیم.
وی یادآور شد: از اینکه برای چهارمین بار در دولت یازدهم توفیق سفر به بوشهر را یافتم، خوشحالم.
ابتکار، هدف اصلی از سفر چهارم خود به استان بوشهر را ارزیابی اقدام ها و عملکردها عنوان کرد و گفت: با حضور توانمند دولت در استان و پیگیری هایی که در عرصه محیط زیست انجام شده گام های خوبی در این بخش برداشته شده است.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
کد N1569199

وبگردی