آفتاب

چطور بفهمیم چه کسانی ما را در اینستاگرام یا توییتر آنفالو کرده اند؟

چطور بفهمیم چه کسانی ما را در اینستاگرام یا توییتر آنفالو کرده اند؟

مطمئنا بسیاری از شما کنجکاو هستید و می خواهید بدانید که آیا دوست یا کسی که آن را فالو کرده اید، او نیز شما را فالو می کند یا خیر. در این مطلب آموزشی با روشی ساده این راه کار را به شما یاد خواهیم داد.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که حسای توییتر یا اینستاگرام شما پر شده باشد از افرادی که آن ها را فالو می کنید ولی در مقابل تعداد کمی دنبال کننده (follower) دارید؟ اگر در چنین شرایطی قرار دارید، باید حتما کسانی را که شما را فالو نکرده اند یا این که در ابتدای امر فالو کرده و پس از مدتی آنفالو کرده اند شناسایی نمایید. این دقیقا همان چیزی است که در ادامه این بحث به شما آموزش می دهیم.

اگر شما بتوانید کسانی را که شما را در اینستاگرام یا توییتر فالو نمی کنند شناسایی نمایید، سپس شما نیز می توانید به راحتی آن ها را آنفالو نمایید. برای این منظور یک ابزار تحت وب را به شما معرفی خواهیم نمود که نه تنها کسانی که شما را فالو نمی کنند نشان خواهد داد بلکه این امکان را فراهم می سازد تا شما نیز آن ها را آنفالو کنید به طوری که دیگر نیاز نیست تا برای آنفالو کردن آن ها به حساب اینستاگرام یا توییتر خود برگردید. نام این ابزار Crowdfire است.

کسانی که شما را فالو نمی کنند آنفالو کنید.

۱ – وارد سایت Crowdfire شوید.

۲ – سپس  در صورتی که قصد دارید وارد حساب اینستاگرام خود شوید بر روی گزینه Sign in with Instagram کلیک کنید.

۳ – در صفحه بعد نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و بر روی لاگین کلیک کنید.

۴ – در صفحه بعدی بر روی گزینه Authorize کلیک نمایید. با این کار به این ابزار اجازه خواهید داد تا به اطلاعات حساب شما دسترسی یابد.

۵ – پس از آن که حساب کاربری شما با Crowdfire  همگام یا اصطلاحا Sync شد، بر روی گزینه Menu که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کرده و از میان گزینه های موجود گزینه Non-Followers را انتخاب نمایید.

نکته: تفاوتی که میان دو گزینه Non-Followers و  Recent Unfollowersدر Crowdfire وجود دارد این است که در بخش Recent Unfollowers ممکن است کاربرانی دیده شوند که شما نیز آن ها را فالو نمی کنید. اما در بخش Non-Followers کاربرانی که شما آن ها را فالو نمی کنید هرگز لیست نخواهند شد.

۶ – پس از انتخاب گزینه Non-Followers تمام کاربرانی که شما آن ها را فالو می کنید ولی آن ها شما را فالو نمی کنند لیست خواهد شد. شما می توانید با استفاده از آیکن قرمز رنگی که در جلوی نامشان قرار دارد آن ها را آنفالو نمایید.



البته باید این نکته را یادآور شد که برای آنفالو کردن افراد در هر روز محدودیت وجود دارد. به عبارت دیگر شما فقط می توانید تعداد محدودی از افراد را در هر روز آنفالو کنید. برای حل این مسئله  دو راه حل وجود دارد. راه اول این است که می توانید هر روز به این سایت سر بزنید و تعدادی از افراد را از لیست حذف کنید. راه حل دوم این است که از نسخه premium  این وب سایت استفاده کرده تا بتوانید به طور نامحدود افراد مورد نظر خود را حذف نمایید.

انتظار نداشته باشید که شرکت ها و فروشگاه ها شما را فالو کنند. بنابراین عاقلانه نیست چنین صفحاتی را که به آن ها علاقه دارید و مطالب آن ها برای شما مفید به نظر می رسد، آنفالو کنید.

هم چنین شما می توانید از همین مراحل استفاده کرده، حساب توییتر خود را به Crowdfire اضافه کنید  و کسانی که شما را فالو نمی کنند، آنفالو نمایید.

از طریق گوشی خود افرادی که شما را فالو نمی کنند آنفالو کنید.

علاوه بر وب سایت، شما می توانید از اپلیکیشن موبایل Crowdfire که برای سیستم عامل های اندروید و iOS موجود است برای این کار استفاده کنید.

به طور کلی باید گفت که Crowdfire یک ابزار مدیریتی بسیار عالی برای شبکه های اجتماعی است. این ابزار دارای امکانات بسیار زیادی است که این امکانات برای بازاریابی شبکه های اجتماعی و مدیریت حساب های شخصی شبکه اجتماعی مفید هستند.

لطفا به ما بگویید که شما از چه ابزاری برای مدیریت حساب های شبکه اجتماعی خود استفاده می کنید. چطور کسانی را که در اینستاگرام یا توییتر شما را آنفالو کردند، شناسایی می کنید؟ در بخش نظرات منتظر پاسخ های شما هستیم.

منبع : کلیک
کد N1569083

وبگردی