آفتاب

صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در بندرعباس برگزار شد

صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در بندرعباس برگزار شد

با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی آیین صبحگاه مشترک نیرو های مسلح هرمزگان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم امیر سرلشکر عطاءالله صالحی از نیروهای مسلح استان هرمزگان شامل سپاه، ارتش و انتظامی مستقر در صبحگاه منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سان دید.

نمایشگاهی از توانمندی‌های نداجا در محل صبحگاه مشترک در معرض نمایش قرار گرفته و قرار است. همچنین قرار است تا بخشی از تجهیزات جدید ساخته شده در داخل کشور نیز تحویل نیروی دریایی شود.

این صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی دریایی و یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ناو پیکان و عملیات مروارید به میزبانی منطقه یکم ولایت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد.

اجرای برنامه ویژه کلاه‌سبزهای نیروی دریایی و سخنرانی امیر سرلشکر عطاالله صالحی از دیگر بخش‌های این صبحگاه مشترک بود. 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از روز گذشته (دوشنبه) وارد هرمزگان شده و از پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس بازدید کرده است.

صالحی عصر دوشنبه نیز با حضور در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید فرمانده کل ارتش با حضور در قسمت‌های آموزشی، عملیاتی، بازآماد و آشیانه؛ توان رزمی و عملیاتی پایگاه شهید عبدالکریمی را مورد ارزیابی قرار داد و بر افزایش روزافزون توان عملیاتی و بهره‌گیری از آخرین آموزش‌ها و تجهیزات تأکید کرد.

همچنین با حضور صالحی در رمپ پروازی، سه فروند جنگنده اف۴ نیروی هوایی ارتش به پرواز درآمده و آمادگی تیزپروازان این نیرو را برای حفاظت از امنیت آسمان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

کد N1569021

وبگردی