آفتاب

پیشنهاد وزیر ورزش برای پیگیری حضور بین المللی بانوان بسکتبال

پیشنهاد وزیر ورزش برای پیگیری حضور بین المللی بانوان بسکتبال

وزیر ورزش با تاکید بر پیگیری حضور بین المللی بانوان بسکتبال در میادین پیشنهاد کرد که در تهران یک دیدار نمادین با حضور ملی پوشان کشورمان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه هفته پیش طی نشستی میان مسعود سلطانی فر با محمود مشحون موضوع پیگیری حضور محجبه بانوان بسکتبال در میادین بین المللی مورد بررسی قرار گرفت. بعد از آن و طبق تاکید وزیر ورزش، در نشست فیبا آسیا که با حضور رئیس فیبا در لبنان برگزار شد، موضوع مورد نظر توسط رئیس و دبیر فدراسیون ایران مطرح شد و حتی در این زمینه نامه ای از سوی سلطانی فر نیز توسط محمود مشحون در اختیار رئیس فیبا قرار گرفت.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اما همچنان پیگیر این موضوع است تا زودتر نتیجه موردنظر از رایزنی ها به دست بیاید. 

وی در این زمینه اعلام کرد: موضوع حضور بین المللی زنان ایران با حجاب اسلامی  در مسابقات بسکتبال را همچنان پیگیرم.

وزیر ورزش همچنین از پیشنهاد خود برای برگزاری دیدار نمادین میان بانوان بسکتبال خبر داد و گفت: به رئیس فدراسیون گفتم در تهران یک بازی نمادین با حضور دختران ملی پوش و در حضور میهمانان ما از مجامع و  دفاتر بین المللی مستقر در تهران برگزار کند ، خودم هم حاضر خواهم شد تا به شکلی صدای دختران مسلمان باشیم.

سلطانی فر تاکید کرد: امیدوارم در پایان ماه دسامبر که جلسه کمیته فنی فیباست تصمیم خوبی برای حضور زنان محجبه و علاقمند بسکتبال ایران و کشورهای اسلامی گرفته شود

کد N1569006

وبگردی