آفتاب

استاندار چهارمحال و بختیاری: چینی ها برای سرمایه گذاری دعوت شده اند

استاندار چهارمحال و بختیاری: چینی ها برای سرمایه گذاری دعوت شده اند

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری از آمادگی استان و دعوت از سرمایه گذاران چینی به منظور سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در نشست با یویانگ مدیرعامل شرکت چینی ایننومار
(INNOMAR) تاکید کرد: مسئولان چهارمحال و بختیاری آمادگی دارند تا سرمایه گذاران کشور چین را برای سرمایه گذاری در پروژه های مختلف این استان پذیرش کنند.
وی افزود: در دولت یازدهم جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در پروژه های مشارکتی چهارمحال و بختیاری یکی از اولویت ها و اهداف مدیریت ارشد استان بوده است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به تازگی نیز براساس انعقاد تفاهم نامه میان روسای جمهور کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران توافق شده تا پروژه راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز از طریق سرمایه گذاری طرف های کره جنوبی انجام شود.
وی یادآور شد: یک شرکت ایرانی آمریکایی نیز برای تولید انرژی از زباله قصد سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری را دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام این استان نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی ایفا می کند.
وی گفت: به همین منظور سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند پروژه های اولویت دار چهارمحال و بختیاری به منظور مشارکت در سرمایه گذاری را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری محدودیتی در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور مشارکت در تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام حوزه های مختلف این استان ندارد.
وی افزود: زیرساخت های چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری بخش های مختلف آماده و مهیاست.
مدیرعامل شرکت ایننومار (INNOMAR) چین نیز گفت: مسئولان و گروه کارشناسی این شرکت پروژه های قابل سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری را مورد بررسی علمی و کارشناسی قرار می دهند.
یویانگ تصریح کرد: شرکت ایننومار چین آمادگی مشارکت با مسئولان چهارمحال و بختیاری به منظور سرمایه گذاری در راستای تکمیل و بهره برداری از طرح های دارای توجیه اقتصادی را دارند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7362/6021
کد N1568717

وبگردی