آفتاب

ورود رهپویان به مصادیق انتخاباتی/جلسات مفصل اصولگرایان در آستانه انتخابات

ورود رهپویان به مصادیق انتخاباتی/جلسات مفصل اصولگرایان در آستانه انتخابات

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: ازجمله فعالیت‌ها نزدیک شدن به دیگر اصولگرایان و تبادل‌نظر با آنها است که سعی می‌کنیم درگزینه ریاست‌جمهوری با یکدیگر به وحدت برسیم .

فریدالدین حدادعادل درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره فعالیت انتخاباتی جمعیت رهپویان، گفت: انتخابات شورای مرکزی چندی پیش برگزار شد و اعضا از سراسر کشور حضور یافته و نفرات جدید انتخاب شدند و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای سرشاخه‌ها  و تعریف پروسه در شهرستان‌ها هستیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان، افزود: با دیگر احزاب و گروه‌های اصولگرا هم همراهی و همفکری برای انتخابات ریاست جمهوری داریم .

او به رایزنی‌های انتخاباتی در مورد چهره‌ها و مدل‌ها و تیپ‌های مختلف که در عرصه انتخابات حضور دارند، اشاره کرد و گفت: از جمله فعالیت‌ها نزدیک شدن به دیگر اصولگریان و تبادل‌نظر با آنها است که  سعی می‌کنیم در گزینه ریاست‌جمهوری با یکدیگر به وحدت  برسیم .

 حدادعادل درباره دیدار با  جامعتین، گفت: این موارد باید در شورای مرکزی رهپویان مورد بحث قرار گیرد و درصورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌شود، جلسات بسیار مفصلی در بین اصولگرایان برای پیگیری کار انتخابات برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی رهپویان در مورد زمان ورود به مصادیق بیان کرد: اکنون وارد مصادیق شده‌ایم و در زمان خود اعلام می‌شود .

او با بیان اینکه جلسات کاری جمعیت رهپویان در سطوح مختلف هر هفته برگزار می‌شود، گفت: زمان انتخاب دبیرکل این جمعیت مشخص نیست و در مراحل بعدی برنامه‌ها قرار دارد .

حداد عادل در پاسخ به اینکه چرا اصولگرایان تاکنون نتواستند به وحدت برسند، تصریح کرد: همیشه در انتخابات فضای کشور به گونه‌ای است که تا زمان نزدیک به انتخابات گروه‌ها به یک رای و نامزد  واحد نمی‌رسند و خیلی امر عجیبی در  چهره‌بندی سیاسی کشور نیست. امیدواریم که به کاندیدای واحد برسیم و حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به نامزد واحد خواهیم داشت.

 اولین جلسه شورای مرکزی جمعیت رهپویان عصر روز گذشته برگزار و در این جلسه گزارش دوره‌های گذشته توسط علیرضا زاکانی ارائه و سیاست‌های کلی دوره جدید مشخص شد و در پی استعفای زاکانی از دبیرکلی پرویز سروری به عنوان دبیرکل این جمعیت برگزیده شد.

کد N1568166

وبگردی