آفتاب

قلعه نشینان راهی بازار نشر ایران می شوند

قلعه نشینان راهی بازار نشر ایران می شوند

رمان «ما همیشه قلعه نشینان» نوشته شرلی جکسون به زودی با ترجمه علیرضا مهدی پور توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر چشمه، رمان «ما همیشه قلعه نشینان» نوشته شرلی جکسون به زودی با ترجمه علیرضا مهدی پور توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر خواهد شد.

این رمان آخرین اثر چاپ شده از شرلی جکسون نویسنده زن آمریکایی است که در سال ۱۹۱۶ متولد و در سال ۱۹۶۵ درگذشت. جکسون نویسنده ای منزوی و گوشه گیر بود که برخی از بهترین آثار کوتاه و بلند میانه قرن بیستم ادبیات آمریکا را در کارنامه خود دارد. آثار این نویسنده سرشار از لحظه های غافلگیر شدن انسان ها، خشونت، روابط پیچیده عاطفی و تنهایی هستند. پیش از این، کتاب «همراه من بیا» از این نویسنده توسط نشر چشمه به چاپ رسیده است.

داستان «ما همیشه قلعه نشینان» درباره دو خواهر است که در خانه ای عجیب در روستایی مرموز زندگی می کنند. این داستان پر از اتفاقات و حوادث پیش بینی نشده و انسان هایی است که گویی نوعی از خباثت در وجودشان پنهان شده است. وجوه خیر و شرِ انسانی برای شرلی جکسون بسیار مهم بوده و در این رمان نیز اجرایی از این تقابل را روایت کرده است.

راوی رمان دختری است جوان است که از خواهرش و شهری می‌گوید که در آن زندگی می‌کنند و آدم‌هایی که منتظر شکار دیگران‌اند...

این کتاب به زودی توسط نشر چشمه چاپ می شود.

کد N1568068

وبگردی