آفتاب

نمایش زیورآلات نقره قلمزده در گالری مس‌نگار

نمایش زیورآلات نقره قلمزده در گالری مس‌نگار

نمایشگاه « زیورآلات نقره قلمزده‌ی نیما ساعی و مهران شیرزاد » در گالری مس‌نگار برپا می‌شود.

 به گزارش ایلنا، گالری مس‌نگار که همواره در تلاش برای معرفی گونه‌های مختلف هنرهای صناعی ایران است، این بار نمایشگاهی را تدارک دیده است با عنوان «زیورآلات نقره قلمزده». در این نمایشگاه چهار روزه که از روز جمعه نوزدهم آذر ماه در گالری مس‌نگار افتتاح خواهد شد، آثاری از هنرمندان جوان و پر استعداد، نیما ساعی و مهران شیرزاد به نمایش گذاشته خواهند شد.

نگین گلچین‌پور مدیر روابط عمومی گالری مس‌نگار درباره این نمایشگاه گفت: یکی از رازهای ماندگاری هنرهای سنتی ایران در این روزگار مدرن، پرنشان‌تر شدن این گونه هنرها در زندگی روزمره‌ی مردم است. اجرا و ارائه‌ی هنرهایی چون نگارگری و قلمزنی، به روی اشیا و آرایه‌های کاربردی، پیوند احساسی میان مردم و هنرمندان را حفظ و پایدار کرده است که میان آرایه و تزئینات کاربردی، زیورآلات همیشه‌ی تاریخ نقشی بی‌انکار و جایگاهی ویژه میان مردم داشته است.

نیما ساعی و مهران شیرزاد، هنرمندان جوان و پراستعدادی هستند که هنر قلمزنی میراث خانوادگی آن‌هاست، میراثی که این دو قلمزن قدر دانسته‌اند و به لطف خلاقیت، طراحی‌های ناب و اجراهای دقیقشان بر زیورآلات نقره راه تازه‌ای برای ماندگاری آن باز کرده‌اند.

نمایشگاه «زیورآلات نقره قلمزده» در روز جمعه هفته جاری، نوزدهم آذر ماه، از ساعت ۱۶:۳۰ افتتاح شده و به مدت چهار روز در گالری مس‌نگار واقع در مجتمع پارک پرنس، واحدِ تجاریِ شماره ۵ و به نشانی تهران ـ خیابان ملاصدرا ـ خیابان شیراز شمالی ـ کوچه حکیم اعظم، برپا خواهد بود.

کد N1568016

وبگردی