آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ماشین سازی و حضور تونی اولیویرا

اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی ماشین سازی و حضور تونی اولیویرا

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با بیان اینکه سرمربی این تیم احتمالا تا فردا مشخص خواهد شد، درباره مذاکره با گزینه های مختلف از جمله تونی اولیویرا توضیحاتی را مطرح کرد.

میرمعصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه امروز هیات مدیره باشگاه ماشین سازی برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه، گفت: در جلسه امروز صحبتهایی درباره گزینه ها مطرح شد ولی نتوانستیم به جمعبندی برسیم.

وی در خصوص اینکه چرا در این جلسه روی سرمربی جدید اتفاق نظر صورت نگرفته است، تصریح کرد: ما باید گزینه ای را انتخاب کنیم که تیم را از بحران خارج کند. سرمربی جدید باید هم تیم را بشناسد و هم با جو تبریز آشنا باشد و با شرایط ما بخواند. خود ما هم شرایطی داریم که باید مربی آنرا قبول کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی یادآور شد: گزینه های سرمربیگری هم نظراتشان را به ما اعلام کرده اند. ان شاءالله اگر بتوانیم تا فردا سرمربی جدید را انتخاب خواهیم کرد. البته الان هم مشکلی نیست. تمرینات تیم زیر نظر دستیاران رسول خطیبی برگزار می شود و ماشین سازی آماده بازی بعدی در لیگ برتر می شود.

سهرابی درباره اینکه گفته می شود از بین فرهاد کاظمی و تونی اولیویرا یک نفر سرمربی ماشین سازی خواهد شد، تصریح کرد: الان نمی توانیم بگوییم با کدام مربی مذاکره شده و یا به کدام گزینه نزدیکتر هستیم. باید با درنظر گرفتن تمام جوانب، شرایط را بسنجیم. ضمن اینکه تنها من تصمیم گیرنده نیستم. اگر اینطور بود که بعد از استعفای رسول خطیبی اسم سرمربی را اعلام می کردیم! باید با خرد جمعی کار را جلو برد.

وی ادامه داد: ما عجله ای برای انتخاب سرمربی نداریم. عجله کردن ممکن است ضرر و زیان به همراه داشته باشد. دنبال این هستیم که جلوی زیان های بعدی را هم بگیریم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در خصوص اینکه تونی اولیویرا با انتشار پیامی از هواداران تبریز خواسته بود به او فرصت بدهند، گفت: تونی شرایطش را به ما اعلام کرده و ما هم شرایطمان را به او گفته ایم. تمام گزینه هایمان همینطور بوده است. الان نمی شود گفت شانس چه کسی بیشتر یا کمتر است. برای ما مربی داخلی یا خارجی هم فرقی ندارد و همانطور که گفتم ان شاءالله فردا در این مورد به جمعبندی خواهیم رسید.

کد N1567938

وبگردی