آفتاب

برگزاری کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند در دانشگاه امیرکبیر

تهران- ایرنا- دومین کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند از 23 تا 25 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دبیر علمی دومین کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‌های هوشمند (ICSPIS2016)، تعداد مقالات ارسال شده به اولین دوره کنفرانس را 80 عنوان ذکر کرد و گفت: در دومین کنفرانس از مجموع 200 مقاله ارسالی، 88 مقاله برای ارائه انتخاب شده است که از این تعداد 56 مقاله به صورت شفاهی و 32 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.
دکتر 'کریم فائز' برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌‎های جنبی این کنفرانس نام برد و یادآور شد: در این کارگاه ها موضوعات مربوط به بکارگیری زبان پایتون در یادگیری ماشین و پردازش تصویر، آموزش ویراستار متن، مهندسی نرم افزار نهفته و حوزه‌های دانش مرتبط با آن، تست نفوذ و جمع آوری اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری و بکارگیری نرم افزار «مطلب» برای پردازش تصویر، آموزش داده خواهد شد.
وی افزود: صاحبنظران و استادان علوم کامپیوتر و مهندسی برق در این کنفرانس درخصوص مباحثی همچون سیستم‌های هوشمند، ‌شبکه‌های الکتریکی هوشمند، شبکه‌های کامپیوتری، بینایی ماشین، تحلیل و بازشناسی الگو، داده کاوی، محاسبات نرم، پردازش سیگنال، پردازش تصویر، پردازش صوت و گفتار و پنهان سازی داده‌ها به تبادل نظر خواهند پرداخت.
این کنفرانس در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
علمی**1055**1834
دریافت کننده : زینب کارگر **انتشار: ناهید شفیعی
کد N1567832

وبگردی