آفتاب

سردار کارگر: افتخارات دوران دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است

سردار کارگر: افتخارات دوران دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است

یزد- ایرنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: افتخارات دوران هشت ساله دفاع مقدس متعلق به همه مردم است، همگی در مقابل شهدا مسئول هستیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد، سردار بهمن کارگر عصر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد با تشریح اقدامات صورت گرفته برای حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هنوز در این زمینه کارهای زیادی برای انجام باقی مانده که تحقق تمامی این کارها و برنامه ها مشارکت بخش های مختلف را می طلبد.
وی با تاکید بر حمایت نماینده مقام معظم رهبری در استان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس، اذعان کرد: احداث این مجموعه در راستای پاسداری از خون شهدا و باعث تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه سازی این فرهنگ در نسل جوان می شود.
سردار کارگر با اعلام آماری از کاروان های راهیان نور اضافه کرد: 80 درصد اعزام اردوهای راهیان نور در سال گذشته، جوانان 18 تا 30 ساله بودند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور همچنین در دیدار با استاندار یزد، حمایت استانداری برای افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دهه فجر امسال را خواستار شد.
سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد نیز در این دیدار در زمینه شتاب بخشی به تکمیل این مرکز فرهنگی قول مساعد داد.
/6014/*شبس*1613* دریافت: کاظم شاملو*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
کد N1567592

وبگردی