آفتاب

انعکاس دغدغه های مردم و ارائه عملکرد دولت اولویت ایرناست

انعکاس دغدغه های مردم و ارائه عملکرد دولت اولویت ایرناست

ارومیه- ایرنا- معاون خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: انعکاس دغدغه های مردم به مسئولان در کنار ارائه عملکرد دولت و برجسته کردن اخبار رشد و توسعه مناطق مختلف در راستای کاهش مشکلات آحاد مردم از جمله اولویت های اساسی ایرناست.

مهری رفعتی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی افزود: انعکاس واقعیت ها و مشکلات موجود در جامعه و همچنین توجه به سیاست های نظام در راستای پیشرفت روز افزون کشور از دیگر مواردی است که آنها را در این خبرگزاری دنبال می کنیم.
وی مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی را مجموعه ای پیشرو در استان های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل این موفقیت، خبرنگاران فعال، با اخلاق و کوشاست که در حوزه های مختلف خبری سوژه یابی فعالیت می کنند.
وی اظهار کرد: روح خبر روح دغدغه و پیگیری است اما مهمتر از آن آرامش روحی و روانی نیروهای خبری است که این آرامش زمینه ساز رشد و تحول فکری به شمار می رود.
معاون خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: خبرنگاران ایرنا باید سوژه پرداز و سوژه یاب باشند و مشکلات و دغدغه های مردم را موشکافی کرده و در راستای آن گزارش و مصاحبه تهیه کنند.
رفعتی ادامه داد: خبرنگار بی دغدغه خبرنگار نیست و باید نگاه عمیق به مردم و نیازهای آنها داشته باشند و به گوش مسئولان برساند.
وی با بیان اینکه ایرنا بعد از گذشت بیش از 80 سال هنوز جوان است و جوانگرایی را در سرلوحه خود دارد، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به جوانان اعتماد کرده و اعطای مسئولیت به جوانها طراوت بیشتری به سازمان داده است.
وی با تاکید بر اهمیت حضور خبرنگاران در فضای مجازی افزود: بسیاری از سوژه های ناب در فضای مجازی پیدا می شود و انتظار ما از خبرنگاران مجموعه ایرنا این است که حضور خود را درفضای مجازی بیشتر کنند.
علی حیدری مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خبرنگاران استان ها تولید کننده بیش از 60 درصد اخبار ایرنا هستند، اضافه کرد: این خبرنگاران، سرمایه های ارزشمند خبرگزاری جمهوری اسلامی به شمار می روند.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای ایرنا، ارتقای کیفی اخبار و تولید خبر بر اساس ذائقه مخاطبان است که باید در این راستا حرکت کرد.
در آیین امروز علیرضا فولادی به عنوان رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد .
او سمتی را بر عهده گرفت که از تابستان سال 94 در اختیار حسن فاخری بود.
فولادی نیز پیش از این مسئولیت نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی را در شهرستان مراغه بر عهده داشته است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnaoromiye@ دریافت کنید.
8137/2093**خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده:سیدسعید حسینی
کد N1567497

وبگردی