آفتاب
طی سه روز آینده؛

محور دشتک - فارسان چهارمحال و بختیاری برای عملیات آتشباری مسدود است

محور دشتک - فارسان چهارمحال و بختیاری برای عملیات آتشباری مسدود است

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: محور دشتک – فارسان به دلیل عملیات آتشباری برای احداث مسیر و حفر تونل از امروز چهاردهم تا شانزدهم آذرماه جاری به مدت سه روز مسدود است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، قاسم قاسمی روز یکشنبه اظهار کرد: تونل و مسیر دشتک به فارسان به طور کامل احداث نشده و عبور و مرور در آن جریان ندارد، اما برای جلوگیری از خطر احتمالی و ریزش سنگ در دسترسی های محلی، این محور تا سه روز آینده مسدود است.
وی از شهروندان چهارمحال و بختیاری خواست با توجه به انفجار در چندین مرحله در این مسیر از عبور و مرور در این محور تا بازگشایی کامل و احداث مسیر ایمن خودداری کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری روند اجرای عملیات تونل دشتک به فارسان و جاده‎های دسترسی دو طرف را مطلوب ارزیابی کرد.
قاسمی گفت: در این محور تونلی به طول یکهزار و 550 متر احداث شده و هم‌ اینک عملیات اجرایی طرح در دست انجام است.
وی با بیان اینکه با احداث این تونل 45 کیلومتر از مسیر شهرکرد - خوزستان کاهش می یابد، تصریح کرد: از خروجی تونل به سمت دشتک 14 کیلومتر و از ورودی تا فارسان نیز 14 کیلومتر از کل مسیر درحال احداث است.
طول تونل دشتک به فارسان یکهزار و 550 متر و عملیات کف سابی این طرح یکهزار و 100 متر هم اینک درحال اجراست که با احداث این تونل راه ارتباطی شهرکرد به استان خوزستان 45 کیلومتر کوتاه تر می شود.
شهرستان فارسان در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری قرار دارد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021
کد N1567231

وبگردی