آفتاب

رونمایی وزیر احمدی‌نژاد از کاندیداهای احتمالی اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری ۹۶

رونمایی وزیر احمدی‌نژاد از کاندیداهای احتمالی اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری ۹۶

ایسنا نوشت: وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد گفت: اصولگرایان به‌واسطه تفرقه، انتخابات ریاست جمهوری گذشته را به آقای روحانی واگذار کردند.

سیدمحمد حسینی در حاشیه برنامه روز دانشجو که به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اصولگرایان قطعا گزینه‌هایی برای انتخابات سال آینده در نظر گرفته‌اند اما بحث اصلی رسیدن به اتفاق‌نظر در خصوص یک گزینه برای معرفی است و نباید به چند گزینه برسد چون با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است. قطعا نیاز به یک تحول در کشور داریم و شرایط و تفکر فعلی حاکم بر کشور نمی‌تواند مشکل‌گشای گرفتاری‌های مردم باشد.

وی افزود: از جبهه‌های مختلف اصولگرایان افرادی در نظر گرفته شده و در نهایت یک فرد معرفی خواهد شد. در بین این افراد حتی عده‌ای هستند که در معرض رای مردم قرار نگرفته‌اند و در سمت‌های اجرایی بوده‌اند. برخی می‌خواهند القا کنند که گزینه‌ای وجود ندارد اما چنین نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: منتظر هستیم که هماهنگی و انسجام صورت بگیرد و اتفاق رای به وجود آید. دوره قبل هم اگر اصول‌گرایان و نیروهای ارزشی و انقلابی انتخاب نشدند به دلیل همین تفرقه‌ای بود که وجود داشت و با یک رای ناپلئونی و لب مرزی آقای روحانی انتخاب شد.

۲۹۲۱۹

کد N1567190

وبگردی