آفتاب

برپایی نوزدهمین نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان

برپایی نوزدهمین نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف (ایران- اصفهان) با برند carpex 2016 از امروز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان ...

دنیای اقتصاد– اصفهان:نوزدهمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف (ایران- اصفهان) با برند carpex 2016 از امروز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان، آغاز به‌کار می‌کند. این نمایشگاه تا 19 آذر در این مکان دایر خواهد بود. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه امسال 152 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، قم، کرمان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کردستان و گلستان حضور دارند.

رسول محققیان افزود: نفیس‌ترین فرش‌های دستباف کرک و ابریشم اصفهان، فرش نایین، فرش تمام ابریشم قم، انواع گبه و گلیم، چرم فرش، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری با رنگ‌های صد در صد گیاهی و گلیم فرش‌های بختیاری از تولیدات هنرمندانه‌ای است که طی 6 روز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.وی وسعت این نمایشگاه را 9 هزار مترمربع فضای بسته نمایشگاهی شامل چهار سالن اعلام کرد و ادامه داد: علاوه‌بر نمایش تازه‌ترین آثار و محصولات تولید شده فرش دستباف استان‌های مختلف کشور، اجرای فعالیت‌های مرتبط با بافت و طراحی فرش دستباف از سوی انجمن طراحان و نقاشان فرش دستباف اصفهان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

کد N1566608

وبگردی