آفتاب

توقف تیم فوتبال شهرداری ارومیه مقابل همنام فومنی در دیدار پرحاشیه لیگ دسته 2

توقف تیم فوتبال شهرداری ارومیه مقابل همنام فومنی در دیدار پرحاشیه لیگ دسته 2

ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در دیداری خانگی و پرحاشیه مقابل تیم شهرداری فومن متوقف شد تا با 21 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بندرعباس در رده سوم جدول قرار گیرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، هفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ دسته 2 کشور امروز (شنبه) در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد و در یکی از این دیدارها که در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه با تساوی یک بر یک مقابل حریف فومنی متوقف شد.
تیم فوتبال شهرداری ارومیه در حالی به مصاف تیم شهرداری فومن رفته بود که تا دقایق پایانی نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بود اما در لحظه های پایانی نیمه نخست، داور این دیدار با اعلام خطای یکی از بازیکنان تیم فوتبال شهرداری به نام محمد لطفی، مورد اعتراض شدید این بازیکن قرار گرفت و داور زمین، بازیکن خاطی را با کارت زرد جریمه کرد.
در این حین سرمربی تیم شهرداری ارومیه برای جلوگیری از حرکت های ناشایست این بازیکن وارد زمین شد اما بازیکن خاطی به جای آرام شدن، پیراهن خود را از تن در آورد و پس از مواجه شدن با کارت قرمز، حاکم بازی را مورد ضرب و شتم قرار داد.
این بازیکن خاطی توسط عوامل انتظامی از زمین بازی به بیرون هدایت شد تا تیم فوتبال 10 نفره شهرداری ارومیه در نیمه دوم تحت فشار حمله های حریف قرار گیرد و گل تساوی را دریافت کند.
تیم فوتبال شهرداری ارومیه که به تازگی سکان هدایت خود را به جعفرعلی نژاد واگذار کرده است برای صعود به صدر جدول تلاش می کند اما در پی حواشی این مسابقه، 2 امتیاز دیدار خانگی را از دست داد.
صادق اسدی سرمربی پیشین شهرداری ارومیه هفته گذشته با وجود نتایج قابل قبولی که کسب کرده بود، از سمت خود استعفا داد.
همچنین در جریان تغییرات این تیم، محمد روحی به جای اژدر علیپور به عنوان سرپرست جدید انتخاب و معرفی شده است.
به گزارش ایرنا، امسال مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور با حضور 36 تیم در سه گروه 12 تیمی از نهم شهریور ماه آغاز شده است.
تیم فوتبال شهرداری ارومیه در گروه 2 با تیم های شهرداری اردبیل، بادران تهران، رهپویان گیلان، شهرداری بندرعباس، نفت نوین آبادان، شهرداری ماهشهر، ماهام شوشتر، شهرداری کاشان، استقلال آبی تهران، شهرداری فومن و شهید کریمی جویبار هم گروه است.
باشگاه شهرداری ارومیه طی سال های 93 و 94 شمسی به تیم داری در فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور اقدام کرده است و امسال سومین سال حضور در این رقابت ها را تجربه می کند.
خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علی شریفی
7126/3072 / 1200
کد N1566348

وبگردی