آفتاب

نماینده مجلس شورای اسلامی: موفقیت نفتی رونق بخش اقتصاد کشور خواهدبود

نماینده مجلس شورای اسلامی: موفقیت نفتی رونق بخش اقتصاد کشور خواهدبود

زاهدان - ایرنا - نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق جدید در حوزه اوپک و موفقیت نفتی با عمل اعضا به تعهدات خود عاملی مهم برای رونق بخشیدن به حوزه اقتصادی کشور خواهد بود.

علی کرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برجام نفتی امیدی تازه برای دمیدن به اقتصاد کشور در شرایط سخت است.
وی اظهار داشت: این اقدام و موفقیت تازه در شرایط حاضر مرهمی بر عهدشکنی سران آمریکا و تصویب تحریم های ظالمانه علیه ملت و دولت ایران خواهد بود.
نائب رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس دهم شورای اسلامی بیان کرد: هر تلاشی که برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور و کمک به بهبود وضعیت تولید و معیشت مردم باشد ستودنی و قابل تحسین است لذا ما این موضوع را به فال نیک می گیریم که در دولت تحرکی بوجود بیاید تا وضعیت اشتغال و تولید و رونق سرمایه گذاری ها سامان یابد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: میزان پایبندی کشورهای عضو اوپک به توافق نفتی دارای اهمیت است و در این راستا باید نوعی اعتماد سازی وجود داشته باشد تا همه کشورها به حق واقعی شان برسند.
کرد گفت: بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا موج مخالفت ها علیه ایران اسلامی شدت پیدا کرد و تحریم 10 ساله ای در مجلس سنای آمریکا علیه ملت عزیز و دولت ما تصویب شد که قطعا این مبحث بر خلاف تعهدات و توافق در برجام و بدور از توافق های بین المللی است.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران کشوری سرشار از ثروت ها و سرمایه های ارزشمندی است که بهره گیری از ظرفیتهای آن می تواند گامی مهم برای حل مشکلات جامعه باشد.
حوزه انتخابیه خاش شامل شهرستان های خاش و میرجاوه و بخش های نصرت آباد و کورین زاهدان است.
7310 ** 6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
کد N1566317

وبگردی