آفتاب
مدیرعامل شرکت تولید واکسن کره جنوبی:

ایران وکره جنوبی سرمایه گذاری های مشترک برای تولیدواکسن را آغازکردند

ایران وکره جنوبی سرمایه گذاری های مشترک برای تولیدواکسن را آغازکردند

کرج - ایرنا - مدیر عامل شرکت کره ای KBNP تولید واکسن، گفت که امضا تفاهم نامه با موسسه رازی برای تولید واکسن، سرآغاز خوبی خواهد بود برای انتقال تکنولوژی به ایران و این سند آغاز سرمایه گذاری های مشترک در این زمینه است.

به گزارش ایرنا، کیم تاو هوان در مراسم امضا سند همکاری راه اندازی خط تولید واکسن بین موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، شرکت کره ای kbnp و شرکت اکسیر واکسن سینا که ظهر شنبه در محل موسسه سرم سازی برگزار شد، افزود: تولید واکسن نیو کاسل نوترکیب با استفاده از فناوری فرمولاسیون در رازی و تولید واکسن دوگانه نیوکاسل و آنفولانزا در دستور برنامه های این همکاری است.
وی با ابراز خرسندی از همکاری با ایران در تولید مشترک واکسن طیور، گفت: شرکت kbnp تکنولوژی نوین تولید واکسن طیور را دارد همچنین تنها دارنده تکنولوژی ریورس ژنتیک جهان در تولید این واکسن است.
تاو هوان گفت: در مالزی و مصر و کره جنوبی در حوزه این واکسن ها موفق عمل شده و پس از استفاده از واکسن نیوکاسل شرکت kbnp این بیماری در کره ریشه کن شده است.
وی افزود: این واکسن برونشیت عفونی را ریشه کنی می کند همچنین در زمینه تولید واکسن های طیور به خصوص در مزارع این اقدام را به خوبی انجام داده اند.
وی گفت: این همکاری به تولید واکسن های جدید و متمرکز در پیشگیری ازاشاعه بیماری های طیور در ایران مربوط می شود.
وی عنوان کرد: در این شرکت 80 نوع واکسن تولید می شود که 50 درصد آن مربوط به بخش طیور است همچنین شرکت kbnp بیش از 50 درصد سهم بازار کره جنوبی در تولید واکسن را در دست دارد.
تاو هوان گفت: این شرکت به 21 کشور صادرات محصول واکسن طیور را انجام می دهد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
کد N1566250

وبگردی