آفتاب

واکنش حزب موتلفه به انتشار تصویری از بادامچیان در یک نشریه

واکنش حزب موتلفه به انتشار تصویری از بادامچیان در یک نشریه

مهر نوشت: روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیه‌ای نسبت به انتشار تصویر یکی از اعضای خود روی جلد یک نشریه واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در همه کشورها و جوامع دینی و غیردینی و توده های مردم و حتی افراد عادی احترام بزرگان و بزرگترها امری اخلاقی و اجتماعی است.

جناب آقای دکتر بادامچیان از شخصیت هایی است که نیمه اول عمر خود را در راه مبارزه و جهاد برای آزادی و استقلال ایران و سرنگونی رژیم مستبد و وابسته به استعمار غرب و حکومت کودتای ننگین ۲۸ مرداد آمریکایی-انگلیسی در زندان های رژیم پهلوی گذرانده و شکنجه‌های مهیب ساواک، او و یارانش را از مبارزه برای روی کار آمدن انقلاب اسلامی و نظام مستقل جمهوری اسلامی از مقاومت بازنداشته است.

این اطلاعیه می افزاید: وی شخصیتی فرهنگی است و از رجال پاک و خدوم کشور بشمار می‌رود که تالیفات گرانقدر او بیش از ۵۰ جلد کتاب است. رعایت ادب و احترام نسبت به وی که در نیمه دوم عمرش، بدون هیچگونه چشمداشت مادی و مقامی در خدمت به نظام و مردم کوشیده است، امری پسندیده نزد همه صاحبان قلم، بیان و رسانه است. شیوه‌ای که یکی از نشریات مکتوب در انعکاس مصاحبه با وی و نیز مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ جعفر شجونی در شماره های اخیر داشته است، پسندیده جامعه و اصحاب رسانه نبوده و امیدواریم که جبران نماید. تصویری که این رسانه از دکتر بادامچیان در صفحه اول خود منتشر کرده، بدور از هرگونه عرف رسانه‌ای، ضوابط و معیارهای اجتماعی است. گرچه این تصویر نشان از ساده زیستی و تواضع این شخصیت ملی دارد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: دکتر بادامچیان فردی رسانه ای است و با همه رسانه‌ها ارتباطی گرم و دوستانه دارد اما رسانه مزبور باید عرف و ضوابط اجتماعی، حرفه‌ای و اخلاقی را در نوع انعکاس این مصاحبه رعایت می‌نمود.

29219

کد N1566189

وبگردی