آفتاب
پس از حادثه کازان روسیه؛

سرپرست تیم ملی موی تای استعفا داد/موافقت سریع رشیدی با رفتن عابدی

سرپرست تیم ملی موی تای استعفا داد/موافقت سریع رشیدی با رفتن عابدی

حاشیه های ایجاد شده بعد از رقابتهای جام جهانی موی تای که حکایت از حضور یک عضو تیم بانوان روی سکوی قهرمانی کنار نماینده رژیم صهیونیستی داشت، به استعفای سرپرست تیم اعزامی انجامید.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود طی یکی دو روز آینده جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ورزشهای رزمی برای رسیدگی به تخلف صورت گرفته در رقابتهای جام جهانی موی تای در کازان روسیه تشکیل شود، پیش از ظهر امروز سرپرست تیم اعزامی به این رقابتها از سمت خود دراین فدراسیون استعفا کرد. 

عابدی با حضور در فدراسیون ورزشهای رزمی ضمن عذرخواهی از اتفاق بوجود آمده از سمت خود استفعا داد و رئیس این فدراسیون نیز خیلی سریع با این استعفا موافقت کرد. 

رشیدی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در این خصوص که اتفاق فوق ناخواسته صورت گرفته، هیچ شکی نیست، ولی این موضوع باعث نادیده گرفتن اهمال کاری صورت گرفته نخواهد شد. این موضوع جزو ارزشهای نظام است وبدون کوچکترین اغماضی در مورد خاطیان آن تصمیم گیری خواهد شد. 

وی ادامه داد: با این استعفا به دلیل همان کوتاهی در انجام وظایف و به احترام به افکار عمومی موافقت شد. البته پرونده هنوز بسته نشده و موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد. 

فدراسیون ورزشهای رزمی پس از انتشار اخبار و عکس هایی در شبکه های اجتماعی از مراسم توزیع مدالهای جام جهانی موی تای که حکایت از حضور یک عضو تیم بانوان کشورمان در کنار نماینده رژیم اشغالگر قدس داشت، شب گذشته با انتشار بیانیه ای از مردم ایران عذرخواهی کرد. 

کد N1566131

وبگردی