آفتاب

رئیس سازمان اوقاف: امام راحل ناجی سنت حسنه وقف بود

رئیس سازمان اوقاف: امام راحل ناجی سنت حسنه وقف بود

شهرری ـ ایرنا ـ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اگر نگاه ویژه امام راحل به موضوع وقف نبود در حال حاضر دستگاهی به نام اوقاف وجود نداشت افزود: امام خمینی(ره) ناجی سنت حسنه وقف بودند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمدی روز شنبه در آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور باید با الگو قرار دادن زندگی پر بار امام خمینی(ره) که با جهاد، فداکاری، تلاش و کوشش مضاعف توانست نظام اسلامی را به پیروزی برساند، در جهت احقاق حق، احیا و استیفای حقوق وقف تلاش کنند.
وی با بیان اینکه تلاش برای احقاق حق موقوفات و امامزادگان با روحیه کارمندی و اداری امکان پذیر نیست اظهار کرد: کارکنان این نهاد مقدس باید با روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی حرکت کنند.
محمدی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تا آخر عمر خویش با هیچ ظالم و ستمگری کنار نیامد و همواره در مقابل سنگ اندازی ها و کارشکنی های دشمنان مقاومت و استقامت کردند تا کشور و ملت سرافراز و سربلند باشند افزود: متاسفانه عده ای در داخل کشور در صدد تحریف و تاویل شخصیت و منش امام راحل هستند.
وی دوره حاضر را 'دوره تحریف و تاویل اندیشه های امام(ره)' نامگذاری کرد و گفت: اهداف و اندیشه های امام خمینی(ره) به صورت صریح و روشن در بیانیه ها، نوشته ها، سخنرانی ها و وصیت نامه ایشان آمده و تلاش عده ای بریده از اهداف آرمانی انقلاب و کسانی که مزه لذایذ دنیوی زیر دندانشان مانده، به جایی نخواهد رسید.
آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز(شنبه) با حضور محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مدیران این نهاد در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.
7 تا 13 آذرماه با عنوان هفته وقف نامگذاری شده است.
3218 / 6139//1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
کد N1566056

وبگردی