آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

گل نزدن مهاجمان پرسپولیس تاثیر منفی در عملکرد سایر بازیکنان دارد

گل نزدن مهاجمان پرسپولیس تاثیر منفی در عملکرد سایر بازیکنان دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به گل نزدن های مهاجمان پرسپولیس گفت: این موضوع روی عملکرد مدافعان و دروازه بان تاثیر می گذارد و آثار منفی دارد.

نادر باقری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: پرسپولیس هم نتایج خوبی گرفته و هم در عملکرد فنی نشان داده است که تیم شایسته ای است.

وی در رابطه با عملکرد رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس افزود: عناصر دفاعی تیم مانند مدافعان و هافبک دفاعی عملکرد خوبی دارند و کامل کننده این مجموعه خوب عملکرد خوب دروازه بان است. رادو شوویچ هم در این سه بازی با وجود اینکه موقعیت های چندانی روی دروازه اش ایجاد شده اما عملکرد خوبی داشته است.

مربی پیشین پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا ممکن است گل نزدن های مهاجمان پرسپولیس روی عملکرد مدافعان و دروازه بان تاثیر بگذارد یا خیر؟ گفت: در فوتبال قانون نانوشته ای وجود دارد که اگر گل نزنیم، گل می خوریم. قطعا بازدهی گل نزدن ها تاثیر منفی است که روی مهاجمان و دروازه بان خواهد آمد و چه بسا اگر کاپیتان باتجربه ای مانند سیدجلال حسینی و هافبک خوبی مانند کامیابی نیا در پرسپولیس بازی نمی کردند، الان شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

باقری در رابطه با اینکه چقدر به موفقیت پرسپولیس در فصل جاری می توان امید داشت، اظهار کرد: در موفقیت تنها ۳۵ درصد موضوع به مسائل فنی بازمی گردد که تیم در این زمینه عملکرد مثبتی داشته است. سایر عوامل و مسائل مدیریتی مربوط می شود که طاهری به خوبی شرایط را کنترل و اداره کرده و دغدغه ای برای تیم نگذاشته است.

وی گفت: زمان مدیریت نژادفلاح که ما در پرسپولیس بودیم دغدغه های زیادی داشتیم حتی پول ناهار تیم نداشتیم. هر هفته نیز مجبور بودیم به دلیل بدهی ها، هتل تیم را عوض کنیم زیرا در برخی از هتل ها حتی راهمان نمی دادند.

مربی پیشین پرسپولیس در پایان تصریح کرد: این پرسپولیس باید قهرمان ایران شود؛ زیرا تمام عوامل موفقیت در پرسپولیس وجود دارد و برانکو نیز تیم خوبی را بسته است.

کد N1565974

وبگردی