آفتاب
جانشین فرمانده ناوگان شمال:

توجه به ورزش نیروهای نظامی همیشه مورد تاکید است

توجه به ورزش نیروهای نظامی همیشه مورد تاکید است

انزلی- ایرنا- جانشین فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توجه به ورزش در بین نیروهای نظامی را مورد تاکید و دارای اهمیت ویژه عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناخدا یکم احمدرضا باقری صبح شنبه درحاشیه برگزاری نخستین روز از دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان آجا درمنطقه چهارم دریایی انزلی درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرداختن به ورزش یکی از بهترین روشها برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها است.
وی تاکید کرد: توجه به ورزش در بین خانواده ارتش ، و اجرای برنامه ها و همایشات و مسابقات ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است .
جانشین فرمانده ناوگان شمال با اشاره به پنجمین میزبانی استان گیلان و منطقه چهارم دریایی ارتش دراین مسابقات افزود: در این میزبانی نیز تلاش شده تا علاوه برفراهم سازی فضای مطلوب توام با رقابت سالم در بین ورزشکاران خانواده ارتش، نقاط ضعف و کاستی ها را برطرف کرده و نقاط قوت را نیز تقویت کنیم .
ناخدا یکم باقری خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاشمان در جهت تهیه امکانات ورزشی و برقراری شرایط مناسب ورزش برای کارکنان ناوگان شمال و خانواده های آنان است.
وی با بیان اینکه سلامتی درگرو انجام ورزش است توصیه کرد: با توجه به شرایط زندگی امروزی درجامعه و کم تحرکی افراد جامعه به دلیل استفاده از تکنولوژی های مدرن روز بایستی با ورزش کردن علاوه برافزایش تحرک جسمی از بروز بیماریها و ناهنجاریهای دیگر جلوگیری کنیم .
ناخدا یکم باقری تصریح کرد:خانواده ها حتما زمانی را برای پرداختن به امر ورزش درجهت حفظ سلامتی اختصاص دهند.
به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم افتتاحیه دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه چهارم نیروی دریایی آغاز شده و 9 تیم از استان های آذربایجان غربی، تهران، گیلان، کرمان، اصفهان، ستاد آجا، پداجا، نهاجا و نزاجا از صبح شنبه تا چهارشنبه در پنج رشته آمادگی جسمانی، دو و میدانی، تیراندازی، دارت و داژبان در گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می کنند.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز پنجشنبه 18آذرماه برگزار می شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش دراین شهرستان مستقر است.
خبرنگار:رضا اکبری**انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
کد N1565842

وبگردی