آفتاب
از گوشه و کنار

آمادگی ملایر برای جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی و گردشگری

آمادگی ملایر برای جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی و گردشگری

ملایر آماده جهش بزرگ اقتصادی در حوزه‌های مختلف عمران، گردشگری، تولید، صنعت، مسکن و خدمات شهری است. غلامرضا کرمی، مدیر سرمایه‌گذاری ...

گروه بنگاه‌ها:ملایر آماده جهش بزرگ اقتصادی در حوزه‌های مختلف عمران، گردشگری، تولید، صنعت، مسکن و خدمات شهری است. غلامرضا کرمی، مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر با اعلام این مطلب گفت: هدف ما این است که بتوانیم با جذب سرمایه‌گذار، سرمایه بخش خصوصی را وارد عمران شهری کرده و به این منظور طرح‌های شهری را با مشارکت شهرداری و بخش‌خصوصی اجرا کنیم. وی افزود: در این راستا با شناسایی 50 قابلیت و فرصت خاص این شهرستان در حوزه‌های مختلف، مسوولان، گام نخست خود را با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور 150سرمایه‌گذار بزرگ داخلی و خارجی در مرداد امسال برداشتند که 10 تفاهم‌نامه همکاری با سرمایه‌گذاران منعقد شد.

 

کرمی گفت: با استقبال بسیار خوب سرمایه‌گذاران، به همت دفتر جذب سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر و همکاری تعدادی از اعضای شورای شهر تهران، دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری البته به‌صورت گسترده‌تری در باغ - موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد. وی طرح بزرگ تجاری پارکینگ در مرکز شهر با حجم سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریال، هایپر مارکت کوثر در ورودی ملایر از سمت همدان با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد ریال، تکمیل هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه، مجموعه تجاری پارکینگ مرکزی در ساختمان فعلی شهرداری و طرح پردازش پسماند و تولید انرژی ناشی اززباله را از این طرح‌ها برشمرد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه مبل ملایر به صورت خام از شهر خارج می‌شود، طرح بازار مبل ملایر واقع در بلوار شهیدبهشتی این شهر در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع در سه طبقه به‌صورت متمرکز در نظر گرفته شد. کرمی با اشاره به احداث نمایشگاه دائمی در میدان کوثر از سمت همدان، احداث شهربازی و چند طرح گردشگری به عنوان دیگر طرح‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران گفت: در همایش دوم که آبان امسال در تهران برگزار شد، چهار تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران منعقد شد.

کد N1565531

وبگردی