آفتاب
رئیس دپارتمان داوری خبر داد:

عملکرد داوران مورد در هفته لیگ داوزدهم بررسی قرار می گیرد

عملکرد داوران مورد در هفته لیگ داوزدهم بررسی قرار می گیرد

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد داوران در هفته دوازدهم لیگ صبح فردا توسط تیم آنالیز مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کامرانی فر در پایان دیدار پرسپولیس برابر ماشین سازی تبریز در رابطه با اینکه داور مسابقه با کمک هایش چندان هماهنگ نبود و سوت ها را با تاخیر می زد، گفت: اینکه سوتی با تاخیر زده می شود ملاک خوبی برای اینکه داور اشتباه کرده، نیست. محمدرضا فغانی هفتمین داور بین المللی ما که امروز ناظر AFC به ورزشگاه آمده بود تا او را بررسی کند و نام او را در فهرست الیت قرار دهد البته باید داوران مان سوت های بهتری بزنند و این داوران هم مانند بازیکنان آنالیز می شوند.

وی افزود: باید نگاه مان به داوران در سطح تجربه آنها باشد محمدرضا فغانی اولین بازی اش را در لیگ برتر سوت می زد و نسبت به سطح تجربه اش عملکرد خوبی داشت.

رئیس دپارتمان داوری در رابطه با اعتراضات به عملکرد داور به ویژه در هفته دوازدهم لیگ و دیدار استقلال برابر صبا گفت: اکثر مربیان از قضاوت بازی ها راضی بودند، در بازی استقلال و صبا هم داور مسبب اتفاقات خارج زمین نبود و آنهایی که اطراف تیم بودند باید شرایط را بهتر کنترل می کردند.

کامرانی فر در پایان گفت: عملکرد تمام داوران صبح فردا توسط تیم آنالیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد N1565391

وبگردی