آفتاب

قلعه نویی: تماشاگران عدالت را در تشویق بازیکنان رعایت کنند

قلعه نویی: تماشاگران عدالت را در تشویق بازیکنان رعایت کنند

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه هواداران تیم وقتی بازیکنی را تشویق می‌کنند آن بازیکن روحیه می‌گیرد و بهتر بازی می‌کند، گفت: من از تماشاگران می‌خواهم با عدالت تمامی بازیکنان را تشویق کنند.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی 2 تیم تراکتورسازی و پدیده خراسان با انتقاد از بازی یکی از بازیکنان خود، اظهارکرد: یکی از بازیکنان خودخواهانه بازی کرد و نامش را نمی‌برم و تماشاگران نیز وی را تشویق کردند.
وی در مورد جاسم کرار هم گفت: انتظار بیشتری از وی داشتیم و شاید به خاطر نمایش ضعیفش در بازی‌های اخیر وی را نیز جریمه کنیم.
قلعه نویی گفت: امروز بازی خوبی از هر 2 تیم شاهد بودیم به خصوص نیمه اول این تیم تراکتور با بازی خوب و منسجم موقعیت های زیادی را ایجاد کرد و توانست به گل اول برسد.
وی با اشاره به نقش باد در به ثمر رسیدن گل تیم پدیده افزود: در نیمه دوم بازیکنان تراکتور کم انگیزه و پراشتباه بودند.
قلعه نویی با اشاره به تعویض ترکیب تیم به سیستم 4 3 3 گفت: انتظاری که از بازیکنان داشتم نتوانستند انجام دهند و 2 امیتاز را از دست دادیم.
وی در خصوص اینکه یکی از بازیکنان در نیمه اول خودخواهانه بازی کرد، خاطرنشان کرد: تماشاگران نباید ناعادلانه قضاوت کنند و خواهان تعویض هر بازیکنی شوند.
سرمربی تیم تراکتورسازی با تشکر از تیم داوری گفت: معتقدم در این بازی باید 2 پنالتی به سود تیم ما گرفته می شد و وقت اضافه نیمه دوم هم بیشتر از 6 دقیقه بود.
وی در مورد سروش رفیعی عنوان کرد: سروش هنوز تکلیفش مشخص نشده ولی با این وجود بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و این اخلاق و معرفت این بازیکن را می رساند.
تیم تراکتورسازی با نتیجه یک بر یک مقابل پدیده با 24 امتیاز هنوز در صدر جدول لیگ برتر خلیج فارس قرار دارد و تیم پدیده مشهد با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.
خبرنگار: پرویز انصاری **انتشاردهنده: مجید ملازاده
3071/1772
کد N1565292

وبگردی