آفتاب
حواشی دیدار پرسپولیس و ماشین سازی؛

یاد و خاطره قشقایی در ورزشگاه آزادی زنده شد/ حضور دستیاران کی روش

یاد و خاطره قشقایی در ورزشگاه آزادی زنده شد/ حضور دستیاران کی روش

دستیاران کارلوس کی روش مانند سایر مسابقات با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال ماشین سازی تبریز رفت که این مسابقه با تک گل وحید امیری به نفع سرخپوشان در جریان است.

با شروع بازی، حدود ۲۰ هزار هوادار به ورزشگاه آزادی آمدند و به شدت پرسپولیس را تشویق می کردند. در حالی بود که حدود ۵۰ هوادار ماشین سازی هم در ورزشگاه آزادی حاضر شده و به تشویق تیمشان پرداختند.

این هواداران تیم تبریزی به شدت برای پرسپولیس کری می خواندند و همچنین تیم قشقایی را که عامل حذف پرسپولیس از جام حذفی بود تشویق کردند. مسئله ای که باعث شد تا دقایقی میان هواداران دو تیم تنش هایی به وجود بیاید.

علی اکبر طاهری، حمید رضا گرشاسبی و معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. همچنین مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز مربیان تیم ملی هم در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا دیدار پرسپولیس را تماشا کنند.

 در دقیقه ۲۴ یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس گرامی داشته شد.

مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، رضا کرملاچعب و حمیدرضا طاهرخانی همراه محمد انصاری که محروم است این بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

هواداران پس از اینکه مهدی طارمی موقعیت گل مسلمی را خراب کرد، او را تشویق کردند تا به نوعی به این مهاجم روحیه داده باشند.

کد N1565287

وبگردی