آفتاب
امیر قلعه نویی:

شعار علیه حاتمی درست نبود/رفیعی در ایران برای تراکتور بازی می‌کند

شعار علیه حاتمی درست نبود/رفیعی در ایران برای تراکتور بازی می‌کند

تبریز – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از یکی از بازیکنان تیمش، گفت: شعار دادن علیه فرزاد حاتمی کار درستی نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر جمعه در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی و پدیده در جمع خبرنگاران تبریزی اظهار داشت: وقتی که گل خوردیم تیم از نظر روحی به هم ریخت ولی توانستیم به بازی برگردیم.

وی با تاکید بر اینکه در خوردن گل مقصر کسی نبود، افزود: بعداز خوردن گل بازهم موقعیت هایی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم و پیروز این دیدار شویم.

قلعه نویی همچنین با اشاره به اینکه هواداران باید عدالت را رعایت کنند، اظهار داشت: دادن شعار علیه حاتمی درست نبود، ما امروز بازیکنی داشتیم که خودخواهانه بازی کرد و هواداران نسبت به او واکنشی نشان ندادند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص سروش رفیعی نیز گفت: سروش رفیعی اگر در ایران بماند حتما نیم فصل دوم برای تراکتور بازی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ادینهوی برزیلی هم امروز خوب کار کرد، افزود: ادینهو در نیمه اول ضربه ای خورد که بین دو نیمه یخ روی پایش گذاشتند ولی با این حال خوب کار کرد. محمد ابراهیمی نیز امروز خوب بود ولی در چند صحنه خود خواهانه عمل کرد.

کد N1565284

وبگردی