آفتاب

لیگ برتر فوتبال؛گام بلند صنعت نفت در جدول رده بندی

لیگ برتر فوتبال؛گام بلند صنعت نفت در جدول رده بندی

تهران – ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز(جمعه) و درچارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم سیاه جامگان را شکست داد و درجدول رده بندی لیگ، به طور موقت پنج پله صعود کرد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان نادر دست نشان که به منظور رویارویی با تیم سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن مشهد حاضر شده بودند، این تیم را با نتیجه یک برصفر در پایان شکست داده و به خانه بازگشتند.
تنها گل این دیدار را رضا جبیره در دقیقه 45 برای تیم صنعت نفت آبادان به ثمر رساند و برتری تیمش را رقم زد.
جبیره که از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت، دردقیقه 17 و به دنبال مصدومیت امیر زلیکانی جانشین این بازیکن شد و گل پیروزی بخش تیمش را درون دروازه حریف جای داد.
تیم صنعت نفت آبادان با کسب هر سه امتیاز این دیدار 16 امتیازی شد و با گامی بلند از رده دوازدهم به رده هفتم جدول رده بندی این لیگ رفت؛ هر چند این پرش موقتی است و باید منتظر سایر دیدارهای باقیمانده هفته دوازدهم بمانیم.
تیم سیاه جامگان نیز با 11 امتیاز دردره سیزدهم باقی ماند.
قضاوت این دیدار برعهده حسن اکرمی بود و فرهاد مروجی و جلیل شعرانی به عنوان کمک، اکرمی را در این دیدار یاری کردند.
وی در این بازی به عباس عسگری، اصغر جعفری و سید میثم حسینی بازیکنان تیم سیاه جامگان کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.
ترکیب تیم سیاه جامگان:
محمد ناصری، محمد خانزاده، محسن آقایی، سید میثم حسینی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، موسی ترائوره، سعید مرادی، حمیدرضا علی عسکری و عباس عسکری.
ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:
حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، علی عبداله‌زاده، گویی هیان کیم، مجتبی ممشلی، برونو اولیویرا، مسلم مجدمی، محمد زبیر نیک‌نفس، امیر زلیکانی(رضا جبیره دردقیقه 17)، و رضا نوروزی.
ورزشی.**9144**1584* خبرنگار:سعید قهرمانی*انتشاردهنده-مریم مولوی
کد N1565261

وبگردی