آفتاب
امام جمعه موقت کرمان:

ایران موضعی قاطعانه و انقلابی در برابر نقض برجام بگیرد

ایران موضعی قاطعانه و انقلابی در برابر نقض برجام بگیرد

کرمان - امام جمعه موقت کرمان خواستار موضع قاطعانه و انقلابی مسئولان در برابر نقض برجام و تمدید تحریم ها توسط آمریکا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاسمی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مسئولان باید موضعی قاطعانه در برابر تمدید تحریم ها علیه ایران اسلامی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نبوده و به هیچ قانونی پایبند نیست، ادامه داد: برجام یک معاهده بین المللی است و از مسئولان می خواهیم موضعی مشخص در برابر نقض برجام بگیرند.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به اینکه آمریکا در صدد راهی برای تهدید و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: چنانچه موضعی انقلابی و قاطعانه در برابر نقض برجام نگیریم باید عقب‌نشینی کنیم.

وی با اشاره به هفته وقف گفت: باید فرهنگ وقف در جامعه نهادینه شود و در دین مبین اسلام نیز در این خصوص تاکید شده است.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به اینکه مراجع تقید اجازه تغییر نیت وقف را نداده اند، افزود: برخی اوقات اصل موقوفه قابل تغییر است.

وی با انتقاد از نبود قانون جامع در خصوص حمایت از موقوفات تصریح کرد: باید اثرات مثبت وقف برای جامعه تبیین شود.

امام جمعه موقت کرمان همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بسیج نماد مردم سالاری دینی است»، افزود: امروز بسیج بیشترین جمعیت کشور را تشکیل می دهد.

وی از بسیج به عنوان ظرفیتی بی انتها نام برد و عنوان کرد: هر زمان بسیج در مسئله ورود کرد موفقیت آمیز بوده چرا که بسیج برخاسته از مردم است.

کد N1565225

وبگردی