آفتاب

دوره آموزشی درس پژوهی کشوردر مشهد آغاز شد

دوره آموزشی درس پژوهی کشوردر مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- دومین دوره آموزشی درس پژوهی استانهای سراسر کشور روز جمعه به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد آغاز شد.

رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی دوره متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه مراسم آغاز این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره با حضور روسای ادارات تکنولوژی و گروه های متوسطه هر استان و نیز مدرسان منتخب درس پژوهی از استانهای کشور برگزار می شود.
هادی ظریف با بیان اینکه دبیرخانه کشوری توسعه و تقویت درس پژوهی در استان خراسان رضوی از دو سال پیش تشکیل شده است، افزود: تشکیل این دبیرخانه با هدف ترویج فرهنگ درس پژوهی در کشور انجام شده است.
این مسئول بیان کرد:درس پژوهی روش توانمندسازی حرفه ای معلمان است که در کشورهای پیشرفته دنیا تجربه شده و در ایران نیز حدود یک دهه است که شروع شده است.
وی با بیان اینکه نخستین دوره آموزشی درس پژوهی سال گذشته به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد، افزود: این دوره آموزشی با هدف تربیت یک مدرس از هر استان در این رابطه و نیز توسعه و ترویج آموزشهای فراگیری شده از سوی این مدرسان به دیگر مدرسان به صورت خوشه ای برگزار شد که موفقیت لازم در این زمینه کسب شد.
ظریف اظهار کرد: دومین دوره آموزشی درس پژوهی امسال نیز با هدف تداوم توسعه و ترویج آموزشها برای مدت سه روز در مشهد برگزار می گردد.
دومین دوره آموزش ملی درس پژوهی برای مدت سه روز ادامه دارد.
7496/ 6012 خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
کد N1565062

وبگردی