آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

رفتار مربیان استقلال و صبا زشت بود/ جنبه باخت داشته باشیم

رفتار مربیان استقلال و صبا زشت بود/ جنبه باخت داشته باشیم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کار ساکت الهامی و محمد خرمگاه مربیان تیم های صبای قم و استقلال غیرحرفه‌ای بود و آنان رفتار بدی در ورزشگاه انجام دادند.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از رفتار مربیان صبای قم و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: متاسفانه در اواخر بازی شاهد اتفاقات ناگواری بودیم. ابتدا برخورد دو بازیکن با یکدیگر سپس درگیری فیزیکی الهامی و خرمگاه که چهره این بازی را زشت کرد و نشان داد که هنوز فوتبال ما حرفه ای نشده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: در فوتبال ایران عادت کرده ایم ابتدا و قبل از شروع بازی به بازیکن و مربی حریف دسته گل تقدیم کنیم ولی در پایان بازی با هم درگیر شویم و الفاظی را به کار ببریم که در شان و شخصیت یک ورزشکار نباشد.

فنونی زاده در ادامه تصریح کرد: نمی دانم چه صحبتی بین این دو نفر رد و بدل شد که به یک باره چنین اتفاق ناخوشایندی پیش آمد اما باید  آنها بپذیرند که فوتبال برد و باخت دارد و همه باید جنبه باخت را داشته باشیم نه اینکه به خاطر یک نتیجه که خیلی زود هم فراموش می شود رفتاری از خود به جا بگذاریم که تا سال ها در ذهن مردم باقی بماند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص ارزیابی فنی اش از دیدار تیم های صبا و استقلال نیز گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم استقلال شروع طوفانی داشت و توانست کاملا حاکم میدان باشد و با همین روش به گل اول دست پیدا کرد. نکته مهم بازی استقلال این است که این تیم مدت هاست دیگر به سانتر از جناحین دلخوش نیست و در این بازی هم شاهد بودیم که هر دو گل این تیم از یک کار گروهی به دست آمد.

وی در ادامه تاکید کرد: آبی پوشان روز جمعه بازی سختی را مقابل تراکتورسازی خواهند داشت که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم است و امیدوارم منصوریان تمرینات شاداب و خوبی را در طول هفته برای بازیکنانش بگذارد تا آنها بتوانند با یک شرایط خوب به مصاف تراکتورسازی بروند.

مهدی فنونی زاده در خصوص وضعیت صبای قم نیز گفت: باید به مرفاوی خسته نباشید گفت. داشته های او همین است. وقتی مرفاوی مجبور می شود رضا عنایتی را به عنوان دفاع آخر در تیم قرار دهد مشخص شد است که دست او خالی است و به اجبار این کار را انجام می دهد. صبا با اینکه ۹ نفره شد بازی خوبی از خود نشان داد اما تیمی که دو بازیکنش اخراج می شود فضای خالی زیادی خواهد داشت و حریف می تواند به راحتی از این نقطه ضعف استفاده کند.

کد N1565053

وبگردی