آفتاب
فرمانده جنگ های الکترونیکی نیروی دریایی ارتش:

حفاظت از امنیت ملت ایران بالاترین وظیفه نیروی دریایی ارتش است

حفاظت از امنیت ملت ایران بالاترین وظیفه نیروی دریایی ارتش است

زنجان - ایرنا - فرمانده جنگ های الکترونیکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حفاظت و ارتقای امنیت ملت ایران بالاترین وظیفه این نیروست و تا حد ممکن برای پاسداری از آن تلاش می کند.

امیر سرتیپ دوم فرخ بایبردی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته زنجان افزود: نیروی دریایی ارتش طی هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را برای دفاع از کیان و مرزهای جمهوری اسلامی به کار گرفت.
وی یادآورشد: نیروی دریایی در این مدت موفق شد 12 هزار کشتی را اسکورت کند تا اجازه متوقف شدن چرخه اقتصادی کشور را نداده باشد.
بایبردی اظهار کرد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در تلاش برای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران در اقصی نقاط جهان است.
فرمانده جنگ های الکترونیکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی امروز در تلاش برای طی عرض اقیانوس اطلس است.
وی خاطر نشان کرد: حوزه استحفاظی مرزهای آبی ایران که زیر پوشش نیروی دریایی ارتش قرار دارد بالغ بر 33 هزار کیلومتر را شامل می شود.
بایبردی به حضور نیروی دریایی ارتش در آبهای بین المللی و دفاع از فعالیت های اقتصادی کشور اشاره کرد و از فعالیت 44 ناو گروه عملیاتی و اطلاعاتی در این زمینه خبر داد.
فرمانده جنگ های الکترونیکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فعالیت این نیروی نظامی پس از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ساخت ناو شکن جماران و سهند را نمونه ای از توانمندی این نیرو در ساخت تجهیزات دفاعی برشمرد.
وی با بیان اینکه در عرصه تامین و تجهیز و ساماندهی سلاح های دفاعی روز، نیروی دریایی دستی بر آتش دارد از مجهز بودن این نیرو به فناوری دفاعی روز برای انجام ماموریت های منطقه ای و بین المللی خبر داد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشار ** انتشار دهنده : رویا رفیعی
کد N1565022

وبگردی