آفتاب

برگزاری مسابقات بسکتبال باویلچر قهرمانی کشور پس از وقفه چهار ساله

برگزاری مسابقات بسکتبال باویلچر قهرمانی کشور پس از وقفه چهار ساله

ساری - ایرنا - رئیس انجمن بسکتبال باویلچر فدراسیون جانبازان و معلولان کشور گفت که مسابقات این رشته ورزشی پس از وقفه ای چهار ساله ، امسال در اصفهان برگزار می شود .

حبیب خانجانی روز جمعه در حاشیه تمرینات تیم لیگ برتر شهرداری آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تاکنون حدود 20 تیم از استان های کشور برای این مسابقه اعلام آمادگی کردند.
وی زمان برگزاری مسابقات را از 20 آذر و در رده سنی بزرگسالان اعلام کرد.
خانجانی گفت : امسال فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ، برگزاری مسابقات بسکتبال را از انجمن بسکتبال باویلچر درخواست کرد و این انجمن نیز مقدمات برگزاری آن را با ارسال بخشنامه ای به هیات های استان ها اعلام کرده است.
رئیس انجمن بسکتبال باویلچر فدراسیون جانبازان و معلولان کشور افزود : برگزاری این رویداد مهم باعث شناسایی استعدادهای جدید در این رشته ورزشی که کمتر فرصت حضور در مسابقات لیگ را دارند، نیز خواهد شد.
** بازی های لیگ برتر کیفی تر شد
خانجانی با اعلام این که مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاههای کشور کیفی تر شده است ، ادامه داد : خوشبختانه در سال های اخیر با توزیع متوازن بازیکنان تیم های ملی در همه تیم های باشگاهی، باعث شده تا سطح تیم های شرکت کننده درلیگ برتر نزدیک تر شود و این مهم سطح کیفی لیگ برتر را نیز افزایش داده است.
وی درخصوص تیم شهرداری آمل در رقابت های امسال لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور هم گفت : تیم شهرداری آمل از تیم های بسیار خوب لیگ برتر و یکی از امیدها و مثلث قهرمانی رقابت های امسال محسوب می شود.
خانجانی اضافه کرد : این تیم امسال بازیکنان خوبی را جذب کرده و با کادرفنی قوی و تشکیلات باشگاهی منسجمی که در اختیار دارد ، همه چیز برای موفقیت و قهرمانی این فصل تیم شهرداری در لیگ برتر فراهم است.
تیم شهرداری آمل در پایان هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور با کسب 2 پیروزی و 4 امتیاز در صدرجدول رده بندی گروه یک این رقابت ها قرار دارد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
کد N1564912

وبگردی